Hlavní stránka
Škola
Doprava
Táboření a kluby
Reportáže
Fotografie
Témata
Ostatní
Rozcestník
Ke stažení
Sázky
Návštěvní kniha
Kalendář
Kontakt
Home
Česká verze. English version. Российская версия.
Deutsche Version. Wersja polska.
Jméno:
Heslo:

Nová témata:

Železniční trať Havlíčkův Brod – Pardubice
Orel (žzast)
Dům Hlinky 74 v Brně
Vlečka Vyškov na Moravě - továrna na krmiva
Lukrom Vyškov
Sklepy za domem Hlinky 74
Tunely Svitavské strouhy pod Zábrdovickou ulicí
Svitavská strouha
Česká Lípa střelnice (žzast)
Železniční trať Bakov nad Jizerou – Rumburk
Fotka

Lavassaare

 
Předchozí Zpět Následující

Interiér kabiny stroje ТУ6А-1775, který ještě loni pravidelně vozil vagónky s rašelinou z místních dolů. Lokomotiva je stále provozní a nezamyká se. Nastartovat dieselový motor jsme se ale neodvážili (co, kdyby to nešlo zabrzdit). (Lavassaare, EST) 30. 3. 2018

Interiér kabiny stroje ТУ6А-1775, který ještě loni pravidelně vozil vagónky s rašelinou z místních dolů. Lokomotiva je stále provozní a nezamyká se. Nastartovat dieselový motor jsme se ale neodvážili (co, kdyby to nešlo zabrzdit).Interiér kabiny stroje ТУ6А-1775, který ještě loni pravidelně vozil vagónky s rašelinou z místních dolů. Lokomotiva je stále provozní a nezamyká se. Nastartovat dieselový motor jsme se ale neodvážili (co, kdyby to nešlo zabrzdit).Interiér kabiny stroje ТУ6А-1775, který ještě loni pravidelně vozil vagónky s rašelinou z místních dolů. Lokomotiva je stále provozní a nezamyká se. Nastartovat dieselový motor jsme se ale neodvážili (co, kdyby to nešlo zabrzdit).Interiér kabiny stroje ТУ6А-1775, který ještě loni pravidelně vozil vagónky s rašelinou z místních dolů. Lokomotiva je stále provozní a nezamyká se. Nastartovat dieselový motor jsme se ale neodvážili (co, kdyby to nešlo zabrzdit).
Koupit obrázek

Předchozí Zpět Následující

Kliknutím na levou čtvrtinu obrázku lze přejít na předchozí obrázek, kliknutím na pravou čtvrtinu na následující. Zbývající středová plocha obrázku slouží jako odkaz pro zvětšení na plnou šířku prohlížeče.