Hlavní stránka
Škola
Doprava
Táboření a kluby
Reportáže
Fotografie
Témata
Ostatní
Rozcestník
Ke stažení
Sázky
Návštěvní kniha
Kalendář
Kontakt
Home
Česká verze. English version. Российская версия.
Deutsche Version. Wersja polska.
Jméno:
Heslo:

Nová témata:

Úzkokolejka lomu Stöffel v Enspelu
Manská elektrická dráha
Snaefellská horská dráha
Úzkokolejka na pile ve Výprachticích
Železniční trať San Salvador – Santa Tecla
Železniční trať San Salvador – Ahuachapán – San Jeronimo
Mezinárodní dráhy Střední Ameriky
Železniční trať Cutuco – San Salvador
Fosfátová drážka na Nauru
Salvádorská dráha
Fotka

Petrov (ORP Hodonín)

 
Předchozí Zpět Následující

Baťův kanál je nesporně zajímavé technické dílo. Ve státě, kde je plavba a vodní doprava vůbec spíše výjimkou, jde o nedoceněnou raritu. Zejména je nepochopitelné, že se mohly vyplatit obrovské náklady na vybudování 52 km z velké části nově vyhloubeného kanálu, který vedl rovnoběžně s kapacitní dvojkolejnou železniční tratí. (Petrov (ORP Hodonín), CZE) 26. 7. 2020

Baťův kanál je nesporně zajímavé technické dílo. Ve státě, kde je plavba a vodní doprava vůbec spíše výjimkou, jde o nedoceněnou raritu. Zejména je nepochopitelné, že se mohly vyplatit obrovské náklady na vybudování 52 km z velké části nově vyhloubeného kanálu, který vedl rovnoběžně s kapacitní dvojkolejnou železniční tratí.Baťův kanál je nesporně zajímavé technické dílo. Ve státě, kde je plavba a vodní doprava vůbec spíše výjimkou, jde o nedoceněnou raritu. Zejména je nepochopitelné, že se mohly vyplatit obrovské náklady na vybudování 52 km z velké části nově vyhloubeného kanálu, který vedl rovnoběžně s kapacitní dvojkolejnou železniční tratí.Baťův kanál je nesporně zajímavé technické dílo. Ve státě, kde je plavba a vodní doprava vůbec spíše výjimkou, jde o nedoceněnou raritu. Zejména je nepochopitelné, že se mohly vyplatit obrovské náklady na vybudování 52 km z velké části nově vyhloubeného kanálu, který vedl rovnoběžně s kapacitní dvojkolejnou železniční tratí.Baťův kanál je nesporně zajímavé technické dílo. Ve státě, kde je plavba a vodní doprava vůbec spíše výjimkou, jde o nedoceněnou raritu. Zejména je nepochopitelné, že se mohly vyplatit obrovské náklady na vybudování 52 km z velké části nově vyhloubeného kanálu, který vedl rovnoběžně s kapacitní dvojkolejnou železniční tratí.
Koupit obrázek

Předchozí Zpět Následující

Kliknutím na levou čtvrtinu obrázku lze přejít na předchozí obrázek, kliknutím na pravou čtvrtinu na následující. Zbývající středová plocha obrázku slouží jako odkaz pro zvětšení na plnou šířku prohlížeče.