| 5. 11. 2020
| Bouda! Naše milovaná, starodávná, voňavá, tajemná, ukrytá horská bouda. Po létech dohadování s místním hajným jsme se se Stopařem vydali zase jednou přespat na boudu. Jen krátce, na noc ze čtvrtka na pátek a potom zase do práce. Ale pohladila nás po duši. |
|  | Ve čtvrtek jsme na skryté a tajné místo, kde leží bouda, dorazili až před půlnocí. Venku mrzlo, proto jsme zalezli dovnitř, zatopili v kamnech a dlouho do noci jsme si povídali. |
|
 | Tady se zadtavil čas. Svítili jsme možná stejnou svíčkou, kterou tu před necelým stoletím zapalovali junáci, kteří tenhlke svůj Malý Gilwell postavili z prken, která dostali na vesnické pile. |
|
 | Svítá. |
|
 | Asi už nikdy mě nepřestane překvapovat, jak blízko od Brna může člověk zažít krásnou samotu a pocit divočiny, kde příroda začíná doslova za prahem obydlí. |
|
 | Nikdo už nezjistí, kdy přesně byla bouda postavená, podle odhadů jí je ovšem už přes 90 let a stále stojí! |
|
 | Poslední barvy podzimu než napadne letošní první sníh. |
|
 | Kdybych byl Číňan, chtěl bych být pohřben právě tady. |
|
 | Času není nazbyt. Balíme a míříme do Brna. |
|
 | Rozloučení. Bouda, Stopař, Čáp. Rezavý les pod modrou oblohou, lehký vánek, slunce, které nehřeje, hořká vůně tlejícího listí a křupání zmrzlé trávy. |
|
 | Cestou do civilizace: rána jsou kalný a slunko nezná stín… |
|
| Zpět
Komentáře:
Stránka:
|
|
Poslední komentáře:
Autor: Hana Text: Dobrý den , chci se zeptat , komu objekt patří , a jak by bylo možno kontaktovat . Jsem zahradnice s dlouholetou praxí a něco takového hledám . Číst
Autor: Radim Text: Jak se tam člověk dostane? Číst
Autor: Radim Text: Jak se tam člověk dostane? Číst
Autor: Hana V Text: Pravě v těchto dnech / unor 2023 / se budova definitivně bourá. Číst
Autor: Petr Mišura Text: Dobrý den. Rád bych Vám aktualizoval data vlečky ČEPRO Šlapanov: Trošku se nám od r. 2015 změnil stav lokomotiv,původní 740 325 byla přesunuta do Mstětic, 716 510 na vlečku Cerekvice (ŽST Hněvčeves) a je momentálně neprovozní. Od 16.12.2022 je v Šlapanově nová 723 719 Provoz na vlečse se změnil ze silného na velmi silný (cca 20 ložených vlaků měsíčně). Petr Mišura, správce vlečky. Číst
|
|