Hlavní stránka
Škola
Doprava
Táboření a kluby
Reportáže
Fotografie
Témata
Ostatní
Rozcestník
Ke stažení
Sázky
Návštěvní kniha
Kalendář
Kontakt
Home
Česká verze. English version. Российская версия.
Deutsche Version. Wersja polska.
Jméno:
Heslo:

Nová témata:

Štola nad Vírskou přehradou
Čejč odbočka (odbočka)
Železniční trať Hodonín–Zaječí
Větrný mlýn u Ormögy
Podzemí řečkovického pivovaru
Bytový dům Úvoz 14
Vlečka Mochov - mrazírny
Mochov (žst)
Zemědělský areál Šebestěnice
Moulin Rouge Brno
Fotka

Mochov (žst)


Netypickou staniční ceduli nemáme zatím k dispozici ve větším rozlišení. Foto: Milan Koršo.
Netypickou staniční ceduli nemáme zatím k dispozici ve větším rozlišení. Foto: Milan Koršo.
Název nákl a žzast: Mochov
Číslo nákladiště a žzast: 547968
Zkratka: MOC
Kilometrická poloha: 3,946
Provozní obvod: Praha-Libeň
Provozovatel:
Trať: Čelákovice–Mochov (233)
Předchozí stanice: Mochov zastávka

Železniční stanice (v současnosti s oficiálním statusem nákladiště a zastávka) Mochov je koncovou stanicí tratě č. 233 Čelákovice–Mochov, na které není v současnosti (2022) objednávána veřejná osobní doprava. Stanice disponuje jednou dopravní a dvěma manipulačními kolejemi.

Historie

Bude zpracováno.

Popis

Ze stanice vede zrušená vlečka do cukrovaru a později mrazíren o původní délce cca 268 m.

Staniční budova v Mochově je netypicky umístěna až na jihovýchodním zhlaví stanice. Před ní se nachází improvizované nástupiště z poněkud okoralých panelů.  Foto: Milan Koršo.
Staniční budova v Mochově je netypicky umístěna až na jihovýchodním zhlaví stanice. Před ní se nachází improvizované nástupiště z poněkud okoralých panelů. Foto: Milan Koršo.
Pohled na staniční budovu a lokomotivní remítu od jihovýchodu. Foto: Milan Koršo.
Pohled na staniční budovu a lokomotivní remítu od jihovýchodu. Foto: Milan Koršo.
Kolejová pláň stanice je jednoduchá jako okolní krajina. Jediná dopravní a dvě manipulační koleje, z toho jedna kusá. Nic méně a nic více.
Kolejová pláň stanice je jednoduchá jako okolní krajina. Jediná dopravní a dvě manipulační koleje, z toho jedna kusá. Nic méně a nic více.
Pohled od severozápadu na zhlaví a výpravní budovu na samém sklonku nádraží.
Pohled od severozápadu na zhlaví a výpravní budovu na samém sklonku nádraží.
Remíza sloužila zřejmě pro lokomotivu operující na vlečce do mrazíren.
Remíza sloužila zřejmě pro lokomotivu operující na vlečce do mrazíren.

Zdroje

  1. Číselník železničních stanic, dopravně zajímavých a tarifních míst SŽDC SR70.


Článek na dané téma si můžete přečíst rovněž na serveru Správným směrem.cz

Článek ze dne 1. 4. 2022 byl naposledy upraven dne 1. 4. 2022 a zobrazen celkem 8740×, naposledy dne 27. 9. 2022 v 18:23.

Komentáře:

Jméno autora:
Email (nebude zveřejněn):
Komentář:
Sem napiš slovo Adamov:




Stránka: