Hlavní stránka
Škola
Doprava
Táboření a kluby
Reportáže
Fotografie
Témata
Ostatní
Rozcestník
Ke stažení
Sázky
Návštěvní kniha
Kalendář
Kontakt
Home
Česká verze. English version. Российская версия.
Deutsche Version. Wersja polska.
Jméno:
Heslo:

Nová témata:

Kanalizační štola pod Dřínovým kopcem
Železniční trať Most–Moldava
Kanalizační štola pod Jurankou (stoka B09)
Druhý Liberec
Kryt před nádražím v Horním Růžodole
Vlečka Liberec-Rochlice - Ferona
Telegrafní sloup na Rámovém vršku
Liberecké kočky
Pilínkov (žzast)
Železniční trať Pardubice–Liberec
Fotka

Mochov (žst)


Netypickou staniční ceduli nemáme zatím k dispozici ve větším rozlišení. Foto: Milan Koršo.
Netypickou staniční ceduli nemáme zatím k dispozici ve větším rozlišení. Foto: Milan Koršo.
Název nákl a žzast: Mochov
Číslo nákladiště a žzast: 547968
Zkratka: MOC
Kilometrická poloha: 3,946
Provozní obvod: Praha-Libeň
Provozovatel:
Trať: Čelákovice–Mochov (233)
Předchozí stanice: Mochov zastávka

Železniční stanice (v současnosti s oficiálním statusem nákladiště a zastávka) Mochov je koncovou stanicí tratě č. 233 Čelákovice–Mochov, na které není v současnosti (2022) objednávána veřejná osobní doprava. Stanice disponuje jednou dopravní a dvěma manipulačními kolejemi.

Historie

Bude zpracováno.

Popis

Ze stanice vede zrušená vlečka do cukrovaru a později mrazíren o původní délce cca 268 m.

Staniční budova v Mochově je netypicky umístěna až na jihovýchodním zhlaví stanice. Před ní se nachází improvizované nástupiště z poněkud okoralých panelů.  Foto: Milan Koršo.
Staniční budova v Mochově je netypicky umístěna až na jihovýchodním zhlaví stanice. Před ní se nachází improvizované nástupiště z poněkud okoralých panelů. Foto: Milan Koršo.
Pohled na staniční budovu a lokomotivní remítu od jihovýchodu. Foto: Milan Koršo.
Pohled na staniční budovu a lokomotivní remítu od jihovýchodu. Foto: Milan Koršo.
Kolejová pláň stanice je jednoduchá jako okolní krajina. Jediná dopravní a dvě manipulační koleje, z toho jedna kusá. Nic méně a nic více.
Kolejová pláň stanice je jednoduchá jako okolní krajina. Jediná dopravní a dvě manipulační koleje, z toho jedna kusá. Nic méně a nic více.
Pohled od severozápadu na zhlaví a výpravní budovu na samém sklonku nádraží.
Pohled od severozápadu na zhlaví a výpravní budovu na samém sklonku nádraží.
Remíza sloužila zřejmě pro lokomotivu operující na vlečce do mrazíren.
Remíza sloužila zřejmě pro lokomotivu operující na vlečce do mrazíren.

Zdroje

  1. Číselník železničních stanic, dopravně zajímavých a tarifních míst SŽDC SR70.


Článek na dané téma si můžete přečíst rovněž na serveru Správným směrem.cz

Článek ze dne 1. 4. 2022 byl naposledy upraven dne 1. 4. 2022 a zobrazen celkem 12283×, naposledy dne 23. 9. 2023 v 19:06.

Komentáře:

Jméno autora:
Email (nebude zveřejněn):
Komentář:
Sem napiš slovo Adamov:




Stránka: