Hlavní stránka
Škola
Doprava
Táboření a kluby
Reportáže
Fotografie
Témata
Ostatní
Rozcestník
Ke stažení
Sázky
Návštěvní kniha
Kalendář
Kontakt
Home
Česká verze. English version. Российская версия.
Deutsche Version. Wersja polska.
Jméno:
Heslo:

Nová témata:

Manská elektrická dráha
Snaefellská horská dráha
Úzkokolejka na pile ve Výprachticích
Železniční trať San Salvador – Santa Tecla
Železniční trať San Salvador – Ahuachapán – San Jeronimo
Mezinárodní dráhy Střední Ameriky
Železniční trať Cutuco – San Salvador
Fosfátová drážka na Nauru
Salvádorská dráha
Pozorovatelna civilní obrany nad továrnou Mora
Fotka

Brno

 
Zpět Následující

Plán úpravny vody z roku 1929 je cenný z několika důvodů. Jednak je na něm dobře patrné rozvržení staveb úpravny, současně však také vedení vodovodu, který měl spojovat přehradní hráz s budovou míchacích nádrží a hrubocezy, jakož i vodovod odvádějící pitnou vodu dále do města. Naznačená hladina přehradního jezera zase ukazuje, že podle představ z roku 1929 měla být hráz pravděpodobně nižší. Černě vyznačená břehová čára maximálního naplnění přehrady totiž přibližně odpovídá dnešnímu provoznímu stavu. (Brno, CZE) 30. 6. 1929

Plán úpravny vody z roku 1929 je cenný z několika důvodů. Jednak je na něm dobře patrné rozvržení staveb úpravny, současně však také vedení vodovodu, který měl spojovat přehradní hráz s budovou míchacích nádrží a hrubocezy, jakož i vodovod odvádějící pitnou vodu dále do města. Naznačená hladina přehradního jezera zase ukazuje, že podle představ z roku 1929 měla být hráz pravděpodobně nižší. Černě vyznačená břehová čára maximálního naplnění přehrady totiž přibližně odpovídá dnešnímu provoznímu stavu.Plán úpravny vody z roku 1929 je cenný z několika důvodů. Jednak je na něm dobře patrné rozvržení staveb úpravny, současně však také vedení vodovodu, který měl spojovat přehradní hráz s budovou míchacích nádrží a hrubocezy, jakož i vodovod odvádějící pitnou vodu dále do města. Naznačená hladina přehradního jezera zase ukazuje, že podle představ z roku 1929 měla být hráz pravděpodobně nižší. Černě vyznačená břehová čára maximálního naplnění přehrady totiž přibližně odpovídá dnešnímu provoznímu stavu.Plán úpravny vody z roku 1929 je cenný z několika důvodů. Jednak je na něm dobře patrné rozvržení staveb úpravny, současně však také vedení vodovodu, který měl spojovat přehradní hráz s budovou míchacích nádrží a hrubocezy, jakož i vodovod odvádějící pitnou vodu dále do města. Naznačená hladina přehradního jezera zase ukazuje, že podle představ z roku 1929 měla být hráz pravděpodobně nižší. Černě vyznačená břehová čára maximálního naplnění přehrady totiž přibližně odpovídá dnešnímu provoznímu stavu.
Koupit obrázek

Zpět Následující

Kliknutím na levou čtvrtinu obrázku lze přejít na předchozí obrázek, kliknutím na pravou čtvrtinu na následující. Zbývající středová plocha obrázku slouží jako odkaz pro zvětšení na plnou šířku prohlížeče.