Hlavní stránka
Škola
Doprava
Táboření a kluby
Reportáže
Fotografie
Témata
Ostatní
Rozcestník
Ke stažení
Sázky
Návštěvní kniha
Kalendář
Kontakt
Home
Česká verze. English version. Российская версия.
Deutsche Version. Wersja polska.
Jméno:
Heslo:

Nová témata:

Vlečka Svitavská pobřežní dráha - teplárna
Tunely Svitavského náhonu za Špitálkou
Zadar (žst)
Totem na tábořišti u Siněvíru
Stáčírna minerálky Ida
Хуст (žst)
Boržavská úzkokolejka
Pramen Kušnické minerálky
Fragmenty chodeb pod Římským náměstím
Pastevecká osada nad Siněvírským jezerem
Fotka

Jiří Kalina


Nejoblíbenější:
Továrny a industrieCestováníAdamov
ŽelezniceSudetyDruhé Brno

21. 9. 2009
více
Pod tímto odkazem naleznete očekávané fotografie + zápis z prvních dvou dnů jednačtyřicetidenní cesty do Íránu a čtyř postsovětských republik ve střední Asii. Zápis se prodlužuje každým dnem, ale jeho úplné dohotovení bude ještě nějakou dobu trvat.

12. 9. 2009
více
Po určitých komplikacích a zdržení ve střední Asii jsem dorazil nečekaně letecky přes Frankfurt nad Mohanem domů a jsem již k zastižení na uvedených kontaktech.

30. 7. 2009
více
Od 2. srpna 2009 do 14. září jsem na cestě na Ukrajinu a do Turecka, Íránu, Turkmenistánu, Uzbekistánu a Kyrgyzstánu; tedy nebudu k zastižení na žádném z kontaktů. Náhradní adresa pro vyřizování klubovních záležitostí je spjf@spjf.cz, na ostatní poštu odpovím až v druhé polovině září.

27. 6. 2009
více
Od 1. do 9. července jsem na putovním táboře Lambat Waktu na východním Slovensku, Ukrajině a v Polsku. Po tuto dobu nebudu k zastižení. Důležité emaily vyřídím po návratu.

17. 6. 2009
více
Zápis od Zandta v návštěvní knize byl posledním zápisem na staré adrese. Od půlnoci 16. června se stránky přesouvají na novou adresu http://jza.smerem.cz.

30. 5. 2009
více
Jak často se člověku podaří najít na kolejích rozejtou minci? Moc často ne - o to divnější je, že jsem během jednoho týdne našel dvakrát rozjetou minci (a navíc vždycky dvoukorunu) - jednou v Javorníku nad Veličkou a podruhé v Brně. Podivné řízení osudu?

26. 5. 2009
více
Přidány studijní materiály do semináře z matematického modelování, teorie her a mechaniky v dopravě.

25. 5. 2009
více
Ve středu 27. a čtvrtek 28. května jsem přes den střídavě zaneprázdněn účastí na veletrhu vodohospodářství a ekologie WATENVI a pohybem na železniční trati 343 z Veselí nad Moravou do Vrbovců.

14. 5. 2009
více
Zítra (v pátek) jedu na zkoušku z mechaniky do Prahy a hned potom v sobotu budu celý den na trati mezi Břeclaví a Mikulovem, proto nebudu k zastižení.

3. 5. 2009
více
Novinkou je rozpracovaná stránka o stopování a stejně tak nekompletní seznam mých osobních statistik.



Stránka: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35

Náhodné foto:

Náhodné foto.


Místo: ().

Datum: . .

Odkaz dne:

Geoguessr

Datum: 30. 6. 2016

Poslední komentáře:

Autor: Lucie
Text: Dneska jsme tam byli zhruba hodinu,žádná hlídka už tam prý nejezdí,skoro vše je tam zničeno.Jen jsme se potkali s dalšími Urbexery.
Číst

Autor: JzA
Text: Kanón 7D a objektiv EOS 10-18. A samozřejmě je to poněkud editováno.
Číst

Autor: Ďábel
Text: Čím to bylo foceno?
Číst

Autor: Miloslav Opršal
Text: Vlečka ve Březové n/S. kterou popisujete, byla postavene kolem r.1980 při výstavbě teplárny v areálu Vitky.Vězni pro tehdy Schindlerovu fabriku byli dováženi do prostoru nádraží Březová n/S. Existovala v té době vlečka pro Vitku v Moravské CHrastové, která odbočovala z hlavní traťě Brno-Č.Třebová v km 212. Měla jednu kolej a od ní fungovala úzká dráha do Vitky. Vlečka byla zrušena při obnově koridoru.
Číst

Autor: Josef Šefránek
Text: Podle mých znalostí,
původně patřila vlečka cementárně Prell, která byla založena v roce 1912. Přesné datum jejího vzniku neznám, ale určitě to bylo před deruhou sv. válkou. Vlečka měla délku 6o m. Od roku 1958 byla vlastníkem podniku Prefa. Vlečka byla prodloužena o 80 m. V roce 2004 zde sídlí firma Stareko, která vlečku v roce 2005 zrušila.
Číst