Hlavní stránka
Škola
Doprava
Táboření a kluby
Reportáže
Fotografie
Témata
Ostatní
Rozcestník
Ke stažení
Sázky
Návštěvní kniha
Kalendář
Kontakt
Home
Česká verze. English version. Российская версия.
Deutsche Version. Wersja polska.
Jméno:
Heslo:

Nová témata:

Sklep u nádraží ve Lhotici
Odlehčovací komory kanalizace v Brně
Odlehčovací komora Uhelná
Verneřice (žst)
Lovečkovice (žst)
Vlečka Svitavská pobřežní dráha - teplárna
Tunely Svitavského náhonu za Špitálkou
Zadar (žst)
Totem na tábořišti u Siněvíru
Stáčírna minerálky Ida
Fotka

Jiří Kalina


Nejoblíbenější:
Továrny a industrieCestováníAdamov
ŽelezniceSudetyDruhé Brno

4. 11. 2009
více
Na snídani jsem zašel pro pár křupavých croissantů do pekařství v Břeclavi. Díky výpadku elektrického proudu se v celé místnosti svítilo ozdobnými svíčkami. Poskakující světlo plaménků a vůně čerstvého pečiva pěkně uvedly probouzející se den.

24. 10. 2009
více
Dnes jsem si konečně splnil svůj několikaletý malý sen a projel jsem se svojí mamkou a vlakem Reblaus Express (v překladu expres Révokaz) zrušenou trať Retz - Drosendorf v Rakousku. Pochmurná atmosféra pozdně říjnového dne krásně dokreslovala nostalgickou atmosféru rakouského venkova.

10. 10. 2009
více
Na jaře jsem se s Kawi a Vojtou vsadil, kdo bude mít v roce 2009 více koupacích dnů pod širým nebem. Konkurence je více než tvrdá, proto se snažím koupat v rámci možností každý den. Níže uvádím seznam všech koupacích míst.

6. 10. 2009
více
Dnes o půl čtvrté ráno se mně poštěstilo potkat při cestě autem do Drásova na silnici v mlze stopaře. Rád jsem ho svezl a splatil tím aspoň malou část svého dluhu vůči ochotným řidičům, kteří mě již v mnoha zemích tolikrát svezli.

28. 9. 2009
více
Zde jsou ke stažení fotografie z 18. a 5. výročního ohně 143. KBS Orion a 288. KBS Eridan, který se konal o víkendu na ostrově Kozlov uprostřed Dalešické přehrady.

21. 9. 2009
více
Pod tímto odkazem naleznete očekávané fotografie + zápis z prvních dvou dnů jednačtyřicetidenní cesty do Íránu a čtyř postsovětských republik ve střední Asii. Zápis se prodlužuje každým dnem, ale jeho úplné dohotovení bude ještě nějakou dobu trvat.

12. 9. 2009
více
Po určitých komplikacích a zdržení ve střední Asii jsem dorazil nečekaně letecky přes Frankfurt nad Mohanem domů a jsem již k zastižení na uvedených kontaktech.

30. 7. 2009
více
Od 2. srpna 2009 do 14. září jsem na cestě na Ukrajinu a do Turecka, Íránu, Turkmenistánu, Uzbekistánu a Kyrgyzstánu; tedy nebudu k zastižení na žádném z kontaktů. Náhradní adresa pro vyřizování klubovních záležitostí je spjf@spjf.cz, na ostatní poštu odpovím až v druhé polovině září.

27. 6. 2009
více
Od 1. do 9. července jsem na putovním táboře Lambat Waktu na východním Slovensku, Ukrajině a v Polsku. Po tuto dobu nebudu k zastižení. Důležité emaily vyřídím po návratu.

17. 6. 2009
více
Zápis od Zandta v návštěvní knize byl posledním zápisem na staré adrese. Od půlnoci 16. června se stránky přesouvají na novou adresu http://jza.smerem.cz.



Stránka: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36

Náhodné foto:

Náhodné foto.


Místo: Protivanov (CZ).

Datum: 12. 7. 2008

Odkaz dne:

Geoguessr

Datum: 30. 6. 2016

Poslední komentáře:

Autor: Ladislav Zemánek
Text: Kryt nad nádražím se budoval na terénu nebyl ražen ve skále.Vyraženo bylo pár metrů ale protože se přišlo na vodu,tak se skončilo.Voda byla stažena do betonového objektu kterému jsme říkali studánka a bylo tam čerpadlo které sloužilo k případnému odčerpání vody aby nedošlo k zatopení krytu.
Číst

Autor: Petr Kožnar
Text: Dobrý den !
Rád bych se zastavil u fotky,kde vedou dvě koleje za výměnou č.8 a to u koleje vedoucí vlevo za bránu vedle žluté budovy.Jak píše autor,za bránou se koleje rozdvojí a vedou dále dvě a jsou kusé.Dříve tomu bylo jinak.Ty koleje tam byly minimálně čtyři,žlutá budova po pravé straně nestála.Celý prostor končil před cestou vedoucí kolem řeky,kde je dnes cyklostezka a po levé straně náspem s kolejemi vedoucí do stanice Brno dolní obvod 1.a druhé zálohy.Na tyto koleje byly odstavovány zrušené
parní lokomotivy z depa Brno dolní a postupně likvidovány pracovníky Kovošrotu Brno.Tuto činnost prováděli přes týden a v sobotu a v neděli jsme tam řádili my.Odhaduju to na roky 1970 -1976. P.Kožnar
Číst

Autor: Petr Kožnar
Text: Jako kluci jsme tam chodili,bylo to za tratí a Kovošrotem.Ta studna tenkrát nebyla zakrytá žádným poklopem a voda tam byla taky.Kousek vedle byl mezi náspy tratí a odstavným nádražím podobný prostor,říkali jsme tomu step.Studny tam byly asi tři,ale menšího průměru,cca 2m.Ve všech byla voda.Údajně to byly zásobárny vody pro hašení hořící trávy z parních lokomotiv.
Číst

Autor:
Text: Pokud vím, Hošnova vila nezískala nového majitele a je teď spíš sídlištěm feťáků či bezdomovců. Dále slouží taky návštěvě "urbexerů", kteří si tam přijdou na své. Mám odsud fotky z tohoto roku. A nevšimla jsem si žádné rekonstrukce, naopak se spíš stav budovy horší.
Číst

Autor: JzA
Text: Děkuji, opravil jsem.
Číst