Hlavní stránka
Škola
Doprava
Táboření a kluby
Reportáže
Fotografie
Témata
Ostatní
Rozcestník
Ke stažení
Sázky
Návštěvní kniha
Kalendář
Kontakt
Home
Česká verze. English version. Российская версия.
Deutsche Version. Wersja polska.
Jméno:
Heslo:

Nová témata:

Sklep u nádraží ve Lhotici
Odlehčovací komory kanalizace v Brně
Odlehčovací komora Uhelná
Verneřice (žst)
Lovečkovice (žst)
Vlečka Svitavská pobřežní dráha - teplárna
Tunely Svitavského náhonu za Špitálkou
Zadar (žst)
Totem na tábořišti u Siněvíru
Stáčírna minerálky Ida
Fotka

Jiří Kalina


Nejoblíbenější:
Továrny a industrieCestováníAdamov
ŽelezniceSudetyDruhé Brno

1. 3. 2012
více
Tentokrát jsme vyrazili za kulturou docela daleko. Důvody byly ale docela přízemní. kamarád Svišť se stěhuje do Brna a potřeboval převézt hromadu nábytku, proto jsme s Renčou a Vojtou spojili příjemné s užitečným - konkrétně jsem se učil řídit dodávku, navštívili jsme představení Lakomec hořického studentského spolku Kandrdas a zbytek noci strávili stěhováním stolů, postelí a skříní. „Road movie“ k pohledání.

13. 2. 2012
více
Tak jako každý rok, i letos zveřejňuji bez komentáře všechna PF, která na přelomu let 2011 a 2012 dorazila na moji adresu.

24. 1. 2012
více
Po cestě z bohunického kampusu Masarykovy univerzity se dá objevit či zažít nejedna zajímavá věc, jak se lze ostatně přesvědčit i v předchozích zápisech na tomto webu. V další fotoreportáži, která vás opět zavede na místa, kam se běžně nepodíváte, můžete nahlédnout do luxusní vily s pohnutou historií ale také zkontrolovat staveniště velkolepého areálu naší almy mater.

12. 1. 2012
více
První obrázková reportáž na webu se vrátí mírně do historie. Je to téměř přesně čtvrt roku, kdy jsem společně s výpravou z Ekonomicko správní fakulty Masarykovy univerzity navštívil dvě odpadové firmy v Modřicích u Brna. Zde je stručný pohled na to, co se stane s vaším papírem či PET lahví po vhození do kontejneru na tříděný odpad.

11. 1. 2012
více
Po návratu ze Sicílie, kde jsme strávili s přáteli týden na přelomu starého a nového roku, jsem konečně zprovoznil vylepšený systém prohlížení obrázků na webu, který umožní tvorbu fotoreportáží. První z nich se týká právě naší silvestrovské cesty do kraje skalních měst, lednových pomerančů a hořkých mandlí.

3. 12. 2011
více
Do Chornic naposledy vlakem.Pardubický kraj optimalizuje železniční dopravu. A protože něco, co neexistuje, nemůže špatně fungovat, rozhodla se společnost OREDO, optimalizací pověřená, zrušit částečně nebo úplně dopravu na 7 z 15 železničních tratí procházejících krajem. Nejvíce postižená je oblast Boskovické brázdy, kde dochází od příštího týdne ke zrušení tří traťových úseků, hvězdicovitě se setkávajících ve stanici Chornice - a protože to byly moje oblíbené tratě, vypravil jsem se k poslednímu rozloučení.

19. 11. 2011
více
Celostátní velká výměna zkušeností, zkráceně CVVZ se zrodila na základě podobných akcí v historii jako setkání vedoucích nejširšího spektra dětských organizací v roce 1992 v Brně. Od těch dob se každoročně potkávají ti, kteří by se rádi naučili něčemu novému v organizování volného času dětí a mládeže s těmi, kteří naopak mají co předávat, v různých městech po celém Česku. Letos spojili své síly organizátoři z východních Čech, aby nás pozvali do Hradce Králové. Zúčastnil jsem se CVVZ po 9 letech také, hlavně proto, abych získal zkušenosti pro příští rok, kdy bude jejím pořadatelem mj. SPJF.

11. 11. 2011
více
SPOVO Ostrava.Dalšího podobného data už se patrně nedožiji. I proto stojí za to zapsat, co jsem dělal 11. 11. 11 v 11:11:11 - zrovna jsem totiž byl na exkurzi ve spalovně nebezpečných odpadů v Ostravě, odkud jsem se vydal na malý výlet do Nízkého Jeseníka, konkrétně města Budišova nad Budišovkou.

9. 11. 2011
více
Na film Alois Nebel jsem se těšil od chvíle, kdy jsem uslyšel, že by měl vzniknout. Už před mnoha lety jsem objevil komiksovou trilogii Bílý Potok, Hlavní nádraží a Zlaté Hory a velice rychle jsem si dramatický příběh zamiloval, proto nemohlo být pochyb, že určitě nebudu zklamán. Nedošlo ovšem ani k opaku - po včerejší návštěvě kina Scala film Alois Nebel za obzvláště zdařilý nepovažuji.

6. 10. 2011
více
Profesora Matouška, pedagoga a jednoho z předních odborníků Centra pro výzkum toxických látek v prostředí kdysi někdo nazval renesanční osobností. Měl pravdu - pan profesor ovládal široké spektrum znalostí od všech odvětví chemie a toxikologie přes vojenství, historii, politiku a dokonce jazyky mnohem lépe než drtivá většina z nás. Nejen proto jsme jako studenti jeho přednášky milovali, neboť pokud jednou za čas přednášel prof. Jiří Matoušek, PhD, DSc, Dipl. Eng., měnily se často únavné a monotonní semináře v dechberoucí představení, jehož konce obvykle litovali všichni přítomní. A příjemnou událostí byla nejen výuka, ale i zkoušky nebo příležitostné rozhovory s panem profesorem. Proto, když byla letos na jaře na konferenci Průmyslová ekologie II možnost navštívit přednášku pana profesora nazvanou poněkud záhadně Earth Charter, nemohl jsem si ji nechat ujít.



Stránka: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36

Náhodné foto:

Náhodné foto.


Místo: ().

Datum: . .

Odkaz dne:

Geoguessr

Datum: 30. 6. 2016

Poslední komentáře:

Autor: Ladislav Zemánek
Text: Kryt nad nádražím se budoval na terénu nebyl ražen ve skále.Vyraženo bylo pár metrů ale protože se přišlo na vodu,tak se skončilo.Voda byla stažena do betonového objektu kterému jsme říkali studánka a bylo tam čerpadlo které sloužilo k případnému odčerpání vody aby nedošlo k zatopení krytu.
Číst

Autor: Petr Kožnar
Text: Dobrý den !
Rád bych se zastavil u fotky,kde vedou dvě koleje za výměnou č.8 a to u koleje vedoucí vlevo za bránu vedle žluté budovy.Jak píše autor,za bránou se koleje rozdvojí a vedou dále dvě a jsou kusé.Dříve tomu bylo jinak.Ty koleje tam byly minimálně čtyři,žlutá budova po pravé straně nestála.Celý prostor končil před cestou vedoucí kolem řeky,kde je dnes cyklostezka a po levé straně náspem s kolejemi vedoucí do stanice Brno dolní obvod 1.a druhé zálohy.Na tyto koleje byly odstavovány zrušené
parní lokomotivy z depa Brno dolní a postupně likvidovány pracovníky Kovošrotu Brno.Tuto činnost prováděli přes týden a v sobotu a v neděli jsme tam řádili my.Odhaduju to na roky 1970 -1976. P.Kožnar
Číst

Autor: Petr Kožnar
Text: Jako kluci jsme tam chodili,bylo to za tratí a Kovošrotem.Ta studna tenkrát nebyla zakrytá žádným poklopem a voda tam byla taky.Kousek vedle byl mezi náspy tratí a odstavným nádražím podobný prostor,říkali jsme tomu step.Studny tam byly asi tři,ale menšího průměru,cca 2m.Ve všech byla voda.Údajně to byly zásobárny vody pro hašení hořící trávy z parních lokomotiv.
Číst

Autor:
Text: Pokud vím, Hošnova vila nezískala nového majitele a je teď spíš sídlištěm feťáků či bezdomovců. Dále slouží taky návštěvě "urbexerů", kteří si tam přijdou na své. Mám odsud fotky z tohoto roku. A nevšimla jsem si žádné rekonstrukce, naopak se spíš stav budovy horší.
Číst

Autor: JzA
Text: Děkuji, opravil jsem.
Číst