Hlavní stránka
Škola
Doprava
Táboření a kluby
Reportáže
Fotografie
Témata
Ostatní
Rozcestník
Ke stažení
Sázky
Návštěvní kniha
Kalendář
Kontakt
Home
Česká verze. English version. Российская версия.
Deutsche Version. Wersja polska.
Jméno:
Heslo:

Nová témata:

Úzkokolejka lomu Stöffel v Enspelu
Manská elektrická dráha
Snaefellská horská dráha
Úzkokolejka na pile ve Výprachticích
Železniční trať San Salvador – Santa Tecla
Železniční trať San Salvador – Ahuachapán – San Jeronimo
Mezinárodní dráhy Střední Ameriky
Železniční trať Cutuco – San Salvador
Fosfátová drážka na Nauru
Salvádorská dráha
Fotka

Přerov

 
Předchozí Zpět

Pevné kolejové pole na konci vlečky do elektrárny bylo zřejmě vybudováno až v 60. létech 20. století, kdy elektrárna definitivně přešla do provozu pouze jako výtopna a položila tak základ rozvodné síti tepla ve městě (poslední kotle se odsud do areálu moderní přerovské teplárny stěhovaly v roce 1995). Na vlečkové koleji se tehdy zřejmě stáčely topné oleje (případně jiné kapalné produkty), které by mohly ohrozit podzemní vody a prostor tak bylo zapotřebí nepropustně odizolovat. (Přerov, CZE) 3. 2. 2019

Pevné kolejové pole na konci vlečky do elektrárny bylo zřejmě vybudováno až v 60. létech 20. století, kdy elektrárna definitivně přešla do provozu pouze jako výtopna a položila tak základ rozvodné síti tepla ve městě (poslední kotle se odsud do areálu moderní přerovské teplárny stěhovaly v roce 1995). Na vlečkové koleji se tehdy zřejmě stáčely topné oleje (případně jiné kapalné produkty), které by mohly ohrozit podzemní vody a prostor tak bylo zapotřebí nepropustně odizolovat.Pevné kolejové pole na konci vlečky do elektrárny bylo zřejmě vybudováno až v 60. létech 20. století, kdy elektrárna definitivně přešla do provozu pouze jako výtopna a položila tak základ rozvodné síti tepla ve městě (poslední kotle se odsud do areálu moderní přerovské teplárny stěhovaly v roce 1995). Na vlečkové koleji se tehdy zřejmě stáčely topné oleje (případně jiné kapalné produkty), které by mohly ohrozit podzemní vody a prostor tak bylo zapotřebí nepropustně odizolovat.Pevné kolejové pole na konci vlečky do elektrárny bylo zřejmě vybudováno až v 60. létech 20. století, kdy elektrárna definitivně přešla do provozu pouze jako výtopna a položila tak základ rozvodné síti tepla ve městě (poslední kotle se odsud do areálu moderní přerovské teplárny stěhovaly v roce 1995). Na vlečkové koleji se tehdy zřejmě stáčely topné oleje (případně jiné kapalné produkty), které by mohly ohrozit podzemní vody a prostor tak bylo zapotřebí nepropustně odizolovat.
Koupit obrázek

Předchozí Zpět

Kliknutím na levou čtvrtinu obrázku lze přejít na předchozí obrázek, kliknutím na pravou čtvrtinu na následující. Zbývající středová plocha obrázku slouží jako odkaz pro zvětšení na plnou šířku prohlížeče.