Hlavní stránka
Škola
Doprava
Táboření a kluby
Reportáže
Fotografie
Témata
Ostatní
Rozcestník
Ke stažení
Sázky
Návštěvní kniha
Kalendář
Kontakt
Home
Česká verze. English version. Российская версия.
Deutsche Version. Wersja polska.
Jméno:
Heslo:

Nová témata:

Papírna Lukavice
Kryt za budovou Adastu č. 13
Šuchtač
Wengrafova mykárna a skárna
Úzkokolejka za Rokycanovou ulicí
Železniční trať Chomutov–Vejprty
Motorárna Zetor
Důlní drážka ve Fond-de-Gras
Úzkokolejka cihelny v Polomi
Tiskárna Typia
Fotka

Praha

 
Předchozí Zpět Následující

V tomto místě se měla od dvoukolejné trati směřující k Odbočce Tunel a dále do Prahy-Radotína oddělovat jednokolejná spojka pro nákladní dopravu. Pole původního plánu vedoucí k Pražskému Semmeringu, později jen na horní trať do Prahy-Žvahova a nakonec do třicetikilometrového tunelu do Berouna. Namísto toho končí mostní pole slepě betonovou zídkou a zábradlím. (Praha, CZE) 22. 6. 2015

V tomto místě se měla od dvoukolejné trati směřující k Odbočce Tunel a dále do Prahy-Radotína oddělovat jednokolejná spojka pro nákladní dopravu. Pole původního plánu vedoucí k Pražskému Semmeringu, později jen na horní trať do Prahy-Žvahova a nakonec do třicetikilometrového tunelu do Berouna. Namísto toho končí mostní pole slepě betonovou zídkou a zábradlím.V tomto místě se měla od dvoukolejné trati směřující k Odbočce Tunel a dále do Prahy-Radotína oddělovat jednokolejná spojka pro nákladní dopravu. Pole původního plánu vedoucí k Pražskému Semmeringu, později jen na horní trať do Prahy-Žvahova a nakonec do třicetikilometrového tunelu do Berouna. Namísto toho končí mostní pole slepě betonovou zídkou a zábradlím.V tomto místě se měla od dvoukolejné trati směřující k Odbočce Tunel a dále do Prahy-Radotína oddělovat jednokolejná spojka pro nákladní dopravu. Pole původního plánu vedoucí k Pražskému Semmeringu, později jen na horní trať do Prahy-Žvahova a nakonec do třicetikilometrového tunelu do Berouna. Namísto toho končí mostní pole slepě betonovou zídkou a zábradlím.V tomto místě se měla od dvoukolejné trati směřující k Odbočce Tunel a dále do Prahy-Radotína oddělovat jednokolejná spojka pro nákladní dopravu. Pole původního plánu vedoucí k Pražskému Semmeringu, později jen na horní trať do Prahy-Žvahova a nakonec do třicetikilometrového tunelu do Berouna. Namísto toho končí mostní pole slepě betonovou zídkou a zábradlím.
Koupit obrázek

Předchozí Zpět Následující

Kliknutím na levou čtvrtinu obrázku lze přejít na předchozí obrázek, kliknutím na pravou čtvrtinu na následující. Zbývající středová plocha obrázku slouží jako odkaz pro zvětšení na plnou šířku prohlížeče.