Hlavní stránka |
Škola |
Doprava |
Táboření a kluby |
Reportáže |
Fotografie |
Témata |
Ostatní |
Rozcestník |
Ke stažení |
Sázky |
Návštěvní kniha |
Kalendář |
Kontakt |
|
Brno |
Předchozí | Zpět | Následující |
|
||
Na konci 20. století se situace radikálně mění. V roce 1962 přestávají přes staré nádraží jezdit osobní vlaky, od roku 1976 je vlečka do Montursdepa mimo provoz, v roce 1993 mizí do podzemí říčka Ponávka a výpravní budova se ocitá uprostřed plánovaného dálničního přivaděče. To se jí také stává osudným. (Brno, CZE) 10. 12. 2016 | ||
|
||
Koupit obrázek | ||
|
||
Předchozí | Zpět | Následující |
|
||
Kliknutím na levou čtvrtinu obrázku lze přejít na předchozí obrázek, kliknutím na pravou čtvrtinu na následující. Zbývající středová plocha obrázku slouží jako odkaz pro zvětšení na plnou šířku prohlížeče. |