Hlavní stránka
Škola
Doprava
Táboření a kluby
Reportáže
Fotografie
Témata
Ostatní
Rozcestník
Ke stažení
Sázky
Návštěvní kniha
Kalendář
Kontakt
Home
Česká verze. English version. Российская версия.
Deutsche Version. Wersja polska.
Jméno:
Heslo:

Nová témata:

Úzkokolejka za Rokycanovou ulicí
Železniční trať Chomutov–Vejprty
Motorárna Zetor
Důlní drážka ve Fond-de-Gras
Úzkokolejka cihelny v Polomi
Tiskárna Typia
Mlýn Nad jazerom v Košicích
Immerův seznam úzkokolejek
Kaple sv. Františka Xaverského v Muzlově
Rodinný dům Poděbradova 23
Fotka

Brno

 
Předchozí Zpět

Vozy byly popsány jmény měst, ve kterých sídlily správy tehdejších drah. V Československu jich bylo šest: Plzeňská, Pražská, Ústecká, Ostravská (se sídlem v Olomouci), Bratislavská a Košická. Záhadou zůstává, která dráha přišla zkrátka neboť vozů bylo na úzkokolejce pouze 5. Foto M. Hartl. (Brno, CZE) 11. 9. 1955

Vozy byly popsány jmény měst, ve kterých sídlily správy tehdejších drah. V Československu jich bylo šest: Plzeňská, Pražská, Ústecká, Ostravská (se sídlem v Olomouci), Bratislavská a Košická. Záhadou zůstává, která dráha přišla zkrátka neboť vozů bylo na úzkokolejce pouze 5. Foto M. Hartl.Vozy byly popsány jmény měst, ve kterých sídlily správy tehdejších drah. V Československu jich bylo šest: Plzeňská, Pražská, Ústecká, Ostravská (se sídlem v Olomouci), Bratislavská a Košická. Záhadou zůstává, která dráha přišla zkrátka neboť vozů bylo na úzkokolejce pouze 5. Foto M. Hartl.Vozy byly popsány jmény měst, ve kterých sídlily správy tehdejších drah. V Československu jich bylo šest: Plzeňská, Pražská, Ústecká, Ostravská (se sídlem v Olomouci), Bratislavská a Košická. Záhadou zůstává, která dráha přišla zkrátka neboť vozů bylo na úzkokolejce pouze 5. Foto M. Hartl.
Koupit obrázek

Předchozí Zpět

Kliknutím na levou čtvrtinu obrázku lze přejít na předchozí obrázek, kliknutím na pravou čtvrtinu na následující. Zbývající středová plocha obrázku slouží jako odkaz pro zvětšení na plnou šířku prohlížeče.