Hlavní stránka
Škola
Doprava
Táboření a kluby
Reportáže
Fotografie
Témata
Ostatní
Rozcestník
Ke stažení
Sázky
Návštěvní kniha
Kalendář
Kontakt
Home
Česká verze. English version. Российская версия.
Deutsche Version. Wersja polska.
Jméno:
Heslo:

Nová témata:

Podzemní rafinérie Havlíčkův Brod
Текстиль (žzast)
Letní kino v Dušanbe
Rozvodna továrny Kras
Velitelský kryt Adamovských strojíren
Huť Klamovka
Dětská železnice v Brně
Bytový dům Podnásepní 2
Úzkokolejka Kateřina
Kaple sv. Jana Křtitele v Boru
Fotka

Helsinki

 
Předchozí Zpět Následující

Vlaky tu mají všelijaké. Třeba tyto vozy s krtečkem dnes oficiálně vyrábí firma Škoda Transportation (původně z Plzně, posléze Kypru a Nizozemska), i když jen díky tomu, že před nedávnem koupila finskou továrnu Transtech, která je jediným výrobcem vlaků ve Skandinávii. (Helsinki, FIN) 1. 4. 2018

Vlaky tu mají všelijaké. Třeba tyto vozy s krtečkem dnes oficiálně vyrábí firma Škoda Transportation (původně z Plzně, posléze Kypru a Nizozemska), i když jen díky tomu, že před nedávnem koupila finskou továrnu Transtech, která je jediným výrobcem vlaků ve Skandinávii.Vlaky tu mají všelijaké. Třeba tyto vozy s krtečkem dnes oficiálně vyrábí firma Škoda Transportation (původně z Plzně, posléze Kypru a Nizozemska), i když jen díky tomu, že před nedávnem koupila finskou továrnu Transtech, která je jediným výrobcem vlaků ve Skandinávii.Vlaky tu mají všelijaké. Třeba tyto vozy s krtečkem dnes oficiálně vyrábí firma Škoda Transportation (původně z Plzně, posléze Kypru a Nizozemska), i když jen díky tomu, že před nedávnem koupila finskou továrnu Transtech, která je jediným výrobcem vlaků ve Skandinávii.Vlaky tu mají všelijaké. Třeba tyto vozy s krtečkem dnes oficiálně vyrábí firma Škoda Transportation (původně z Plzně, posléze Kypru a Nizozemska), i když jen díky tomu, že před nedávnem koupila finskou továrnu Transtech, která je jediným výrobcem vlaků ve Skandinávii.
Koupit obrázek

Předchozí Zpět Následující

Kliknutím na levou čtvrtinu obrázku lze přejít na předchozí obrázek, kliknutím na pravou čtvrtinu na následující. Zbývající středová plocha obrázku slouží jako odkaz pro zvětšení na plnou šířku prohlížeče.