Hlavní stránka
Škola
Doprava
Táboření a kluby
Reportáže
Fotografie
Témata
Ostatní
Rozcestník
Ke stažení
Sázky
Návštěvní kniha
Kalendář
Kontakt
Home
Česká verze. English version. Российская версия.
Deutsche Version. Wersja polska.
Jméno:
Heslo:

Nová témata:

Úzkokolejka Hlinsko - kamenolom
Vlečka Ondřejovice - strojírny
Ondřejovice (žst)
Budova homogenizace v Pisárkách
Kalendář Druhé Brno 2019
Sklepy pod náměstím Na Marku
Podzemní rafinérie Havlíčkův Brod
Текстиль (žzast)
Letní kino v Dušanbe
Rozvodna továrny Kras
Fotka

Колочава

 
Předchozí Zpět Následující

Úzkokolejky vedly v dobách 1. Československé republiky na Zakarpatí téměř každým údolím. Jednou z výjímek byla Koločava, kde se dřevo dopravovalo plavením po řece. Je paradoxem, že právě zde ve skanzenu Stare selo našly útočiště vagóny a lokomotivy z mniha místních zrušených tratí. Provozovatelé zde dokonce vybudovali několik set metrů dlouhou zkušební trať, po které se lze svézt drezínou. (Колочава, UKR) 3. 8. 2018

Úzkokolejky vedly v dobách 1. Československé republiky na Zakarpatí téměř každým údolím. Jednou z výjímek byla Koločava, kde se dřevo dopravovalo plavením po řece. Je paradoxem, že právě zde ve skanzenu Stare selo našly útočiště vagóny a lokomotivy z mniha místních zrušených tratí. Provozovatelé zde dokonce vybudovali několik set metrů dlouhou zkušební trať, po které se lze svézt drezínou.Úzkokolejky vedly v dobách 1. Československé republiky na Zakarpatí téměř každým údolím. Jednou z výjímek byla Koločava, kde se dřevo dopravovalo plavením po řece. Je paradoxem, že právě zde ve skanzenu Stare selo našly útočiště vagóny a lokomotivy z mniha místních zrušených tratí. Provozovatelé zde dokonce vybudovali několik set metrů dlouhou zkušební trať, po které se lze svézt drezínou.Úzkokolejky vedly v dobách 1. Československé republiky na Zakarpatí téměř každým údolím. Jednou z výjímek byla Koločava, kde se dřevo dopravovalo plavením po řece. Je paradoxem, že právě zde ve skanzenu Stare selo našly útočiště vagóny a lokomotivy z mniha místních zrušených tratí. Provozovatelé zde dokonce vybudovali několik set metrů dlouhou zkušební trať, po které se lze svézt drezínou.Úzkokolejky vedly v dobách 1. Československé republiky na Zakarpatí téměř každým údolím. Jednou z výjímek byla Koločava, kde se dřevo dopravovalo plavením po řece. Je paradoxem, že právě zde ve skanzenu Stare selo našly útočiště vagóny a lokomotivy z mniha místních zrušených tratí. Provozovatelé zde dokonce vybudovali několik set metrů dlouhou zkušební trať, po které se lze svézt drezínou.
Koupit obrázek

Předchozí Zpět Následující

Kliknutím na levou čtvrtinu obrázku lze přejít na předchozí obrázek, kliknutím na pravou čtvrtinu na následující. Zbývající středová plocha obrázku slouží jako odkaz pro zvětšení na plnou šířku prohlížeče.