Hlavní stránka
Škola
Doprava
Táboření a kluby
Reportáže
Fotografie
Témata
Ostatní
Rozcestník
Ke stažení
Sázky
Návštěvní kniha
Kalendář
Kontakt
Home
Česká verze. English version. Российская версия.
Deutsche Version. Wersja polska.
Jméno:
Heslo:

Nová témata:

[R] sum
[R] quit
[R] logical
[R] exists
Koločavská úzkokolejka
Reklama firmy Ottahal na Vodařské ulici
Hotel Obora Brno
Dětská železnice v Přerově
სალიეთი (žst)
Rodinný dům Salieti
Fotka

Королево

 
Předchozí Zpět Následující

Řízená ventilace ve vozech už dávno nefunguje, původní dřevěná okna jsou z větší části nahrazena plastovými okny určenými do zdí domů a nikoliv železničních souprav, která navíc nejdou otvírat. Když vlak zastaví, teplota rychle přesáhne 40 °C a cestování se mění v boj o přežití. Někdy je lepší přečkat několikahodinové přesuny v hlubokém bezesném spánku nebo při meditaci. Naštěstí nečiní ukrajinským drahám problémy přeprava kol - jak je patrné z hromady našich velocipédů na fotce vlevo. (Королево, UKR) 2. 8. 2018

Řízená ventilace ve vozech už dávno nefunguje, původní dřevěná okna jsou z větší části nahrazena plastovými okny určenými do zdí domů a nikoliv železničních souprav, která navíc nejdou otvírat. Když vlak zastaví, teplota rychle přesáhne 40 °C a cestování se mění v boj o přežití. Někdy je lepší přečkat několikahodinové přesuny v hlubokém bezesném spánku nebo při meditaci. Naštěstí nečiní ukrajinským drahám problémy přeprava kol - jak je patrné z hromady našich velocipédů na fotce vlevo.Řízená ventilace ve vozech už dávno nefunguje, původní dřevěná okna jsou z větší části nahrazena plastovými okny určenými do zdí domů a nikoliv železničních souprav, která navíc nejdou otvírat. Když vlak zastaví, teplota rychle přesáhne 40 °C a cestování se mění v boj o přežití. Někdy je lepší přečkat několikahodinové přesuny v hlubokém bezesném spánku nebo při meditaci. Naštěstí nečiní ukrajinským drahám problémy přeprava kol - jak je patrné z hromady našich velocipédů na fotce vlevo.Řízená ventilace ve vozech už dávno nefunguje, původní dřevěná okna jsou z větší části nahrazena plastovými okny určenými do zdí domů a nikoliv železničních souprav, která navíc nejdou otvírat. Když vlak zastaví, teplota rychle přesáhne 40 °C a cestování se mění v boj o přežití. Někdy je lepší přečkat několikahodinové přesuny v hlubokém bezesném spánku nebo při meditaci. Naštěstí nečiní ukrajinským drahám problémy přeprava kol - jak je patrné z hromady našich velocipédů na fotce vlevo.Řízená ventilace ve vozech už dávno nefunguje, původní dřevěná okna jsou z větší části nahrazena plastovými okny určenými do zdí domů a nikoliv železničních souprav, která navíc nejdou otvírat. Když vlak zastaví, teplota rychle přesáhne 40 °C a cestování se mění v boj o přežití. Někdy je lepší přečkat několikahodinové přesuny v hlubokém bezesném spánku nebo při meditaci. Naštěstí nečiní ukrajinským drahám problémy přeprava kol - jak je patrné z hromady našich velocipédů na fotce vlevo.
Koupit obrázek

Předchozí Zpět Následující

Kliknutím na levou čtvrtinu obrázku lze přejít na předchozí obrázek, kliknutím na pravou čtvrtinu na následující. Zbývající středová plocha obrázku slouží jako odkaz pro zvětšení na plnou šířku prohlížeče.