Hlavní stránka
Škola
Doprava
Táboření a kluby
Reportáže
Fotografie
Témata
Ostatní
Rozcestník
Ke stažení
Sázky
Návštěvní kniha
Kalendář
Kontakt
Home
Česká verze. English version. Российская версия.
Deutsche Version. Wersja polska.
Jméno:
Heslo:

Nová témata:

[R] sum
[R] quit
[R] logical
[R] exists
Koločavská úzkokolejka
Reklama firmy Ottahal na Vodařské ulici
Hotel Obora Brno
Dětská železnice v Přerově
სალიეთი (žst)
Rodinný dům Salieti
Fotka

Veľké Slemence

 
Předchozí Zpět Následující

Prvních 22 km na kolech jsme urazili dopoledne z Košic do Ruskova (případně 29 do Slance). Druhou část cyklojízdy naplánoval Rolf ze své oblíbené železniční stanice Pribeník do Užhorodu. Místo je lehce spojeno i s dějinami Československa - začíná zde přes 10 km dlouhý železniční uzel Čierná nad Tisou, kde v roce 1968 nejvyšší představitelé ČSSR a SSSR vyjednávali o možném odvrácení invaze vojsk Varšavské smlouvy do Československa. Povšimněte si také dvojjazyčného nápisu, který jasně signalizuje přítomnost maďarské menšiny (zde spíše většiny) na Slovensku. (Veľké Slemence, CZE) 1. 8. 2018

Prvních 22 km na kolech jsme urazili dopoledne z Košic do Ruskova (případně 29 do Slance). Druhou část cyklojízdy naplánoval Rolf ze své oblíbené železniční stanice Pribeník do Užhorodu. Místo je lehce spojeno i s dějinami Československa - začíná zde přes 10 km dlouhý železniční uzel Čierná nad Tisou, kde v roce 1968 nejvyšší představitelé ČSSR a SSSR vyjednávali o možném odvrácení invaze vojsk Varšavské smlouvy do Československa. Povšimněte si také dvojjazyčného nápisu, který jasně signalizuje přítomnost maďarské menšiny (zde spíše většiny) na Slovensku.Prvních 22 km na kolech jsme urazili dopoledne z Košic do Ruskova (případně 29 do Slance). Druhou část cyklojízdy naplánoval Rolf ze své oblíbené železniční stanice Pribeník do Užhorodu. Místo je lehce spojeno i s dějinami Československa - začíná zde přes 10 km dlouhý železniční uzel Čierná nad Tisou, kde v roce 1968 nejvyšší představitelé ČSSR a SSSR vyjednávali o možném odvrácení invaze vojsk Varšavské smlouvy do Československa. Povšimněte si také dvojjazyčného nápisu, který jasně signalizuje přítomnost maďarské menšiny (zde spíše většiny) na Slovensku.Prvních 22 km na kolech jsme urazili dopoledne z Košic do Ruskova (případně 29 do Slance). Druhou část cyklojízdy naplánoval Rolf ze své oblíbené železniční stanice Pribeník do Užhorodu. Místo je lehce spojeno i s dějinami Československa - začíná zde přes 10 km dlouhý železniční uzel Čierná nad Tisou, kde v roce 1968 nejvyšší představitelé ČSSR a SSSR vyjednávali o možném odvrácení invaze vojsk Varšavské smlouvy do Československa. Povšimněte si také dvojjazyčného nápisu, který jasně signalizuje přítomnost maďarské menšiny (zde spíše většiny) na Slovensku.Prvních 22 km na kolech jsme urazili dopoledne z Košic do Ruskova (případně 29 do Slance). Druhou část cyklojízdy naplánoval Rolf ze své oblíbené železniční stanice Pribeník do Užhorodu. Místo je lehce spojeno i s dějinami Československa - začíná zde přes 10 km dlouhý železniční uzel Čierná nad Tisou, kde v roce 1968 nejvyšší představitelé ČSSR a SSSR vyjednávali o možném odvrácení invaze vojsk Varšavské smlouvy do Československa. Povšimněte si také dvojjazyčného nápisu, který jasně signalizuje přítomnost maďarské menšiny (zde spíše většiny) na Slovensku.
Koupit obrázek

Předchozí Zpět Následující

Kliknutím na levou čtvrtinu obrázku lze přejít na předchozí obrázek, kliknutím na pravou čtvrtinu na následující. Zbývající středová plocha obrázku slouží jako odkaz pro zvětšení na plnou šířku prohlížeče.