Hlavní stránka
Škola
Doprava
Táboření a kluby
Reportáže
Fotografie
Témata
Ostatní
Rozcestník
Ke stažení
Sázky
Návštěvní kniha
Kalendář
Kontakt
Home
Česká verze. English version. Российская версия.
Deutsche Version. Wersja polska.
Jméno:
Heslo:

Nová témata:

[R] sum
[R] quit
[R] logical
[R] exists
Koločavská úzkokolejka
Reklama firmy Ottahal na Vodařské ulici
Hotel Obora Brno
Dětská železnice v Přerově
სალიეთი (žst)
Rodinný dům Salieti
Fotka

Košice

 
Předchozí Zpět Následující

Přestože jsme tramvají jeli už v Plzni, nepohrdli jsme ani linkou č. 2 v Košicích. Ke cti zaniklého Československa nutno dodat, že většina košických tramvají pochází z Prahy a Krnova (společnost TWT). (Košice, SVK) 1. 8. 2018

Přestože jsme tramvají jeli už v Plzni, nepohrdli jsme ani linkou č. 2 v Košicích. Ke cti zaniklého Československa nutno dodat, že většina košických tramvají pochází z Prahy a Krnova (společnost TWT).Přestože jsme tramvají jeli už v Plzni, nepohrdli jsme ani linkou č. 2 v Košicích. Ke cti zaniklého Československa nutno dodat, že většina košických tramvají pochází z Prahy a Krnova (společnost TWT).Přestože jsme tramvají jeli už v Plzni, nepohrdli jsme ani linkou č. 2 v Košicích. Ke cti zaniklého Československa nutno dodat, že většina košických tramvají pochází z Prahy a Krnova (společnost TWT).Přestože jsme tramvají jeli už v Plzni, nepohrdli jsme ani linkou č. 2 v Košicích. Ke cti zaniklého Československa nutno dodat, že většina košických tramvají pochází z Prahy a Krnova (společnost TWT).
Koupit obrázek

Předchozí Zpět Následující

Kliknutím na levou čtvrtinu obrázku lze přejít na předchozí obrázek, kliknutím na pravou čtvrtinu na následující. Zbývající středová plocha obrázku slouží jako odkaz pro zvětšení na plnou šířku prohlížeče.