Hlavní stránka
Škola
Doprava
Táboření a kluby
Reportáže
Fotografie
Témata
Ostatní
Rozcestník
Ke stažení
Sázky
Návštěvní kniha
Kalendář
Kontakt
Home
Česká verze. English version. Российская версия.
Deutsche Version. Wersja polska.
Jméno:
Heslo:

Nová témata:

Vinohradské tunely
Nejnovější články na webu Druhé Brno
Чернівці
Černovické metro
Чернівці (žst)
Štola Kašpara Pluha Horní Slavkov
Чернівці-Південна (žst)
Ягільниця (žst)
Železniční trať Brno – Trenčianská Teplá
[R] getwd
Fotka

Hon na Široka


6. 3. 2010
Hon na Široka.O víkendu jsem vyrazil na akci Hon na Široka do Hrabenova u Šumperka, kterou připravil 350. KBS Mladé stromy.

Hon na Široka.Samotné akci předcházela organizační schůzka v šumperské čajovně, kde jsme se sešli s Drobkem, Aničkou a Ještěrkou, které se budou v nejbližší době podílet na založení pobočky SPJF v Olomouckém kraji. Setkání bylo milé, protože Ještěrka má vždycky co zajímavého říct, Aničku, se kterou spolupracuji na stránce do Bobří stopy jsem neviděl dva roky a o Drobkovi ani nemluvím.

Hon na Široka.Poté, co jsme domluvili první pobočkářskou schůzi na 11. dubna, vyrazili jsme už jen já a Drobek do Hrabenova. Uvítací výbor Mladých stromů si nás vyzvedl přímo na nádraží a uvedl nás do přepychové skautské klubovny, kde byl zařízen nocleh i krmě.

Hon na Široka.V 19 hodin začala samotná hra, jejíž pravidla byla prostá. Černá postava v bílé masce (Široko dle knihy Stínadla se bouří) prchala asi hodinu a půl ulicemi Hrabenova, než se nám ji podařilo dostihnout a obrat ji o hlavolam ježka v kleci.

Večer jsme pak v klubovně ještě dlouho hráli na kytaru, povídali si o klubech (přihlásil se nový 366. KBS Klokani, Ruda nad Moravou), pojídali kočky a prostě se bavili než přišlo ráno a s ním akční rozcvička na sněhu.

Hon na Široka.Po zvláště dramatické hře Demonstrace neboli Mraky jsme ještě vyrazili na krátkou návštěvu Hanušovic spojenou s propagací (do schránek jsme rozházeli přes 200 letáků o Bobří stopě) a pak už jen zamířili domů.

Hon na Široka.Vtipnou tečkou za víkendem byl můj nešťastný přestup v Zábřehu, při němž jsem nasedl do rychlíku, který projel Českou Třebovou a zastavil až v Pradubicích, kde jsem si musel koupit novou jízdenku a vrátit se přes Třebovou posledním vlakem až ve 21:42 domů. Nakonec mě to vyšlo dráž a o tři hodiny déle, než kdybych jel pohodlně přímým vlakem přes Brno.

Zpět

Komentáře:


Autor: KawiČas: 8. 3. 2010, 21:3
To mohlo být zajímavé. Kdybych nebyla na zimáku, je dost možné, že bych byla tady.

Autor: DanekČas: 8. 3. 2010, 15:37
Další fotky zde:

http://mladestromy. rajce.idnes.cz/Hon_ na_Siroka_ v_Hrabenove

Autor: PepixČas: 8. 3. 2010, 14:13
Pěkně!!! :-)



Stránka:

Náhodné foto:

Náhodné foto.


Místo: ().

Datum: . .

Poslední komentáře:

Autor: Pavel Š Mostecký
Text: Sice jde o chráněnou kulturní památku, ale jak to tak vypadá, za nějký čas už nebude "co chránit"?! ;)
Číst

Autor: Ota Zelenka
Text: Tak přesně v těchto prostorách, které se nacházejí na fotodokumentaci jsem pobýval den co den rok a půl 1980-1981. Uplně mě přešel mráz po zádech...Za tím agregátem byla ještě jedna místnost, která je ale už zazděná...tam jsme měli sklad. Pokračující devastace všech místností je zcela patrná v porovnáním s fotkami z "Fortifikace". I tak za ně díky, přece jenom jsem tam nechal kus života...
Číst

Autor: Ďábel
Text: Ta předposlední fotka je skvělá, jak z úvodních titulků Jamese Bonda.
Číst

Autor: Michal Kučera
Text: Dobrý den, všem příznivcům dráhy! Dovolím si vložit poznatek k bývalé vlečce v Jičíně do zanikého podniku Dřevona n.p., později VČDZ (Východočeské dřevařské závody). Původně vlečka měla 2 kusé koleje, obě kryté výkolejkami. Později byla používána jen jedna kolej. Ta druhá byla snesena a výměna byla trvale uzamčena v poloze na "pravou" kolej. Ještě v 1. polovině 90. let byla vlečka obsluhovaná jičínskou zálohou. Většinou se jednalo o přísun loženého vozu s řezivem. Frekvence obsluhy byla nízká (cca 1 - 2x týdně po 1 voze)a po vyložení prázdný vůz ven. Vrata vlečky byly dřevěné, jednokřídlé a posunovač si je obsluhoval sám, někdy i za asistence vrátného. Ve 2. polovině 90. let byla vlečka uzavřena a podnik zrušen. Při rekonstrukci kolejiště os.nádraží byla vyhýbka odstraněna. Nyní v prostoru vlečky se nachází obchod drogerie, Penny market a nové řadové garáže. Pozn.: klíče od výměny vydával výpravčí vedoucímu posunu, záloha na vlečku vůz sunula většinou po 15. koleji, po ukončení manipulace se klíč vrátil výpravčímu do dopravní kanceláře. MK
Číst

Autor: Jarczek
Text: Dobrý den. Máte prosím aktuální informace o Kozubníku???.. Má tam cenu jet nebo už se tam staví a opravuje.. Chtěl bych hlavně k bazénu a do hotelu
Číst