Hlavní stránka
Škola
Doprava
Táboření a kluby
Reportáže
Fotografie
Témata
Ostatní
Rozcestník
Ke stažení
Sázky
Návštěvní kniha
Kalendář
Kontakt
Home
Česká verze. English version. Российская версия.
Deutsche Version. Wersja polska.
Jméno:
Heslo:

Nová témata:

Dolní vodojem na Ptačině
Raketová základna Rapotice
Bytový dům Dornych 55
Bytový dům Mendlovo náměstí 8
Papírna Lukavice
Kryt za budovou Adastu č. 13
Šuchtač
Wengrafova mykárna a skárna
Úzkokolejka za Rokycanovou ulicí
Železniční trať Chomutov–Vejprty
Fotka

Betonování s Karlem na Muně


20. 7. 2019
Přestože jsme se o víkendu na Munu vydali pouze tři, podařilo se nám udělat na volnočasové základně SPJF pořádný kus práce. Také díky mému strýci Karlovi, který s námi do Jeseníků zavítal podruhé a stejně jako minule se nebál vzít lopatu za správný konec a v sobotu stál od rána do pozdního večera u míchačky a zásoboval nás betonem.

Naším cílem bylo tentokrát dokončit železobetonovou podlahu v budoucí koupeně a neváhám říct, že tenhle cíl se nám beze zbytku podařilo splnit. Příště tak můžeme začít s obklady stěn a podlah.

Karel stál celý den u míchačky (děkujeme za půjčení Vladanovi!) a činil se.
Karel stál celý den u míchačky (děkujeme za půjčení Vladanovi!) a činil se.
Vojta a já jsme se střídali v donášení betonu a pokládání vrstvy na vyvýšenou podlahu v koupelně.
Vojta a já jsme se střídali v donášení betonu a pokládání vrstvy na vyvýšenou podlahu v koupelně.
Místnost o rozměrech 4 m × 4 m nám zabrala prakticky celý den.
Místnost o rozměrech 4 m × 4 m nám zabrala prakticky celý den.

Zpět

Komentáře:

Jméno autora:
Email (nebude zveřejněn):
Komentář:
Sem napiš slovo Adamov:




Stránka:

Náhodné foto:

Náhodné foto.


Místo: ().

Datum: . .

Poslední komentáře:

Autor: Igor
Text: Ak tam nie je viac podobnich tunelov, tak si pamätám že ich využívala alebo spravovala Vojenská akadémia, to sa písal rok 1984, boli sme čistiť prístup do tunela ktorí bol zarasteni, ako zakladaní, tak sme ho aj prešli na druhú stranu. Pamätám si len jeden tubus.

Číst

Autor: Pavel
Text: Popisována vlečka končila a končí v areálu firmy Syntezia.
Vlečka ze severu do stanice Stéblová je jinou, druhou vlečkou, jenž byla vybudována na sklonku 80.tych let a nikdy nedostavena a nevyužitá snesena v roce 2004. Tyto dvě vlečky NEBYLY vzájemně propojeny.
Číst

Autor: Zuzana
Text: Já se tam určitě podívat nepojedu, když je budova v tomto hrůzné stavu. Ale mám na ni hezkou vzpomínku, strávila jsem tam asi 2 měsíce po operaci plic v roce 1991 a zdravá se vrátila domů k malé dcerce. A dodnes si občas s vděčnosti vzpomenu i na tehdejší primářku prof. MUDr. Janu Skřičkovou.
Číst

Autor: Jiří Ambros
Text: Doplním, že vlečkový areál vznikl v 60. letech. Více informací, včetně fotek z celého areálu a fotek z provozu viz zde - https://www.brnak.net/index.php?id=bd_v7_txt
Číst

Autor: Jiří Ambros
Text: Areál za výhybkou 8, zmíněný i panem Kožnarem, měl původně 4 koleje. Bývala tam dezinfekční stanice (čištění nákladních vozů), po zrušení v 60. letech (bylo nahraženo novou dezinfenkční stanicí v depu Maloměřice) se pak odstavné koleje využívaly mimojiné na odstavování zmíněných parních lokomotiv, později pak pro potřeby traťové distance. Jinak vlečka Feramo byla úředně zrušena v roce 2018. Více informací zde - https://www.brnak.net/index.php?id=bd_v6_txt
Číst