Hlavní stránka
Škola
Doprava
Táboření a kluby
Reportáže
Fotografie
Témata
Ostatní
Rozcestník
Ke stažení
Sázky
Návštěvní kniha
Kalendář
Kontakt
Home
Česká verze. English version. Российская версия.
Deutsche Version. Wersja polska.
Jméno:
Heslo:

Nová témata:

Dolní vodojem na Ptačině
Raketová základna Rapotice
Bytový dům Dornych 55
Bytový dům Mendlovo náměstí 8
Papírna Lukavice
Kryt za budovou Adastu č. 13
Šuchtač
Wengrafova mykárna a skárna
Úzkokolejka za Rokycanovou ulicí
Železniční trať Chomutov–Vejprty
Fotka

Stavěčka tábora Kašgar


12. 7. 2019
Pojedenácté se na louce u potoka mezi Brzkovem a Hrbovem rozlehly údery seker a řezání pil. Stavěčka tábora Bobří stopy Kašgar se rozběhla tak, aby v neděli 14. července mohly přijet do indiánských stanů první děti.

Na malebném tábořišti mezi Brzkovem a Hrbovem na Vysočině táboří SPJF od roku 2009. S jediným vynechaným ročníkem tábora v roce 2015 (kdy jsme místo toho zamířili na puťák do severních Čech) tak letos šlo o jedenáctý tábor v řadě. A snad by se tábory na louce mohly konat ještě řadu dalších let, nebýt nepříjemné kůrovcové kalamity, díky které okolní lesy začaly mizet doslova před očima pod řetězy motorových pil.

To jsme ale na začátku července zatím jen matně tušili, když jsme přijeli na místo postavit pět stanů týpí, kuchyň, hřiště, ohniště a latríny, jak se na pořádný tábor sluší a patří. Společně se Sovou, Drobkem, Vaškem a táborovými vedoucími Nancy, Doubravkou, Spyro a Ičem jsem tak strávil od pátečního do nedělního večera dva dny řádské dřiny. Když pak v neděli odpoledne přijížděli první účastníci tábora, nikdo neměl nouzi o to, kde složí svou hlavu plnou očekávání příštích úžasných dobrodružství…

Pravděpodobně poslední stavěčka tábora mezi Brzkovem a Hrbovem se rozběhla ve druhém červencovém týdnu roku 2019.
Pravděpodobně poslední stavěčka tábora mezi Brzkovem a Hrbovem se rozběhla ve druhém červencovém týdnu roku 2019.
Ič se činí při přípravě táborové hry a výzdobě nástěnky.
Ič se činí při přípravě táborové hry a výzdobě nástěnky.
Tahounem stavby byl vedoucí předešlých táborů a místopředseda SPJF Sova.
Tahounem stavby byl vedoucí předešlých táborů a místopředseda SPJF Sova.
Na Drobka jsem se na stavěčce skutečně těšil.
Na Drobka jsem se na stavěčce skutečně těšil.
To jsem ještě nevěděl, co se za jejím pohledem doopravdy skrývá.
To jsem ještě nevěděl, co se za jejím pohledem doopravdy skrývá.
Tábořiště je víceméně hotovo. Večer přijedou děti a tábor může začít!
Tábořiště je víceméně hotovo. Večer přijedou děti a tábor může začít!

Související články:
Stavěčka tábora Isla de Muerta
Článek:
Stavěčka tábora Isla de Muerta
28. 6. 2018

Zpět

Komentáře:

Jméno autora:
Email (nebude zveřejněn):
Komentář:
Sem napiš slovo Adamov:




Stránka:

Náhodné foto:

Náhodné foto.


Místo: ().

Datum: . .

Poslední komentáře:

Autor: Igor
Text: Ak tam nie je viac podobnich tunelov, tak si pamätám že ich využívala alebo spravovala Vojenská akadémia, to sa písal rok 1984, boli sme čistiť prístup do tunela ktorí bol zarasteni, ako zakladaní, tak sme ho aj prešli na druhú stranu. Pamätám si len jeden tubus.

Číst

Autor: Pavel
Text: Popisována vlečka končila a končí v areálu firmy Syntezia.
Vlečka ze severu do stanice Stéblová je jinou, druhou vlečkou, jenž byla vybudována na sklonku 80.tych let a nikdy nedostavena a nevyužitá snesena v roce 2004. Tyto dvě vlečky NEBYLY vzájemně propojeny.
Číst

Autor: Zuzana
Text: Já se tam určitě podívat nepojedu, když je budova v tomto hrůzné stavu. Ale mám na ni hezkou vzpomínku, strávila jsem tam asi 2 měsíce po operaci plic v roce 1991 a zdravá se vrátila domů k malé dcerce. A dodnes si občas s vděčnosti vzpomenu i na tehdejší primářku prof. MUDr. Janu Skřičkovou.
Číst

Autor: Jiří Ambros
Text: Doplním, že vlečkový areál vznikl v 60. letech. Více informací, včetně fotek z celého areálu a fotek z provozu viz zde - https://www.brnak.net/index.php?id=bd_v7_txt
Číst

Autor: Jiří Ambros
Text: Areál za výhybkou 8, zmíněný i panem Kožnarem, měl původně 4 koleje. Bývala tam dezinfekční stanice (čištění nákladních vozů), po zrušení v 60. letech (bylo nahraženo novou dezinfenkční stanicí v depu Maloměřice) se pak odstavné koleje využívaly mimojiné na odstavování zmíněných parních lokomotiv, později pak pro potřeby traťové distance. Jinak vlečka Feramo byla úředně zrušena v roce 2018. Více informací zde - https://www.brnak.net/index.php?id=bd_v6_txt
Číst