Hlavní stránka
Škola
Doprava
Táboření a kluby
Reportáže
Fotografie
Témata
Ostatní
Rozcestník
Ke stažení
Sázky
Návštěvní kniha
Kalendář
Kontakt
Home
Česká verze. English version. Российская версия.
Deutsche Version. Wersja polska.
Jméno:
Heslo:

Nová témata:

Spojené uměleckoprůmyslové závody Brno
Úzkokolejka v továrně UP
Odlehčovací komora Bítešská
Spalovna Chotíkov
Úzkokolejka Adamovských strojíren
Textilní továrna Kras
Colac (žst)
Rašelinová dráha v Osečné
Rodinný dům Jeronýmova 1
Úzkokolejka na Vlhké ulici
Fotka

Galerie PF 2010


4. 1. 2010
Letos jsem obdržel od známých rekordní počet péefek, proto jsem z nich sestavil malou galerii.

PF 2010.
PF 2010.
PF 2010.
PF 2010.
PF 2010.
PF 2010.
PF 2010.
PF 2010.
PF 2010.
PF 2010.
PF 2010.
PF 2010.
PF 2010.
PF 2010.
PF 2010.
PF 2010.
PF 2010.
PF 2010.
PF 2010.
PF 2010.
PF 2010.
PF 2010.
PF 2010.
PF 2010.
PF 2010.
PF 2010.
PF 2010.
PF 2010.
PF 2010.
PF 2010.
PF 2010.
PF 2010.
PF 2010.
PF 2010.
PF 2010.
PF 2010.
PF 2010.
PF 2010.

Zpět

Komentáře:

Jméno autora:
Email (nebude zveřejněn):
Komentář:
Sem napiš slovo Adamov:


Autor: KawiČas: 6. 1. 2010, 23:57
Ahoj Čápe, tak jsem si s radostí prohlédla tvoje PéeFka. A to jsem si myslela, že jich budeš mít většinu podobných, jak já - a ono ne. Ostatně, můžeš se mrknout na ty moje. Trochu mě mrzí, že jsi s tou myšlenkou přišel prvně ty, ale jak vidím, každý z nás se toho chopil jinak.

Autor: JzAČas: 4. 1. 2010, 20:19
Nově lze přidávat komentáře ke článkům, pro reportáže bude možnost zprovozněna v nejbližší době.



Stránka:

Náhodné foto:

Náhodné foto.


Místo: ().

Datum: . .

Poslední komentáře:

Autor: Uni
Text: Dobrý den,
mám fotografii tohoto nádraží / zastávky.
S pozdravem
Urban
Číst

Autor:
Text:
Číst

Autor:
Text:
Číst

Autor: alt
Text: Nechtěli byste doplnit chybějící fotky u článku "Textilní továrna Kras"? Jsou místo nich jen chybové hlášky.
Číst

Autor: Jaroslav Budiš
Text: Článek je plný nepřesností. Autor by se měl podíval do některé z knih, které jsou k dispozici. Z železářské výroby přešli Lichtenštejnové na strojírenství už v 60. letech 19. století. Své zemědělské stroje prodávali do celé Evropy. Od roku 1880 byly strojírny pronajaty firmě Maerky, Bromovský a Schulz, která dodávala např. chladírenská zařízení pro velké námořní lodě, např. i pro R-U vlajkovou loď Viribus Unitis. Byl zde 1889 vyroben první automobil na světě se čtyřdobým spalovacím motorem - Marcusův automobil.atd. V letech 1924 - 1929 Byla Akciová společnost pro stavbu strojů a mostů největším dodavatelem lokomotiv řady 423 pro Československé státní dráhy atd.
Podobné nepřesnosti jsou u zbrojní výroby, krytů, učiliště apod.
Číst