Hlavní stránka
Škola
Doprava
Táboření a kluby
Reportáže
Fotografie
Témata
Ostatní
Rozcestník
Ke stažení
Sázky
Návštěvní kniha
Kalendář
Kontakt
Home
Česká verze. English version. Российская версия.
Deutsche Version. Wersja polska.
Jméno:
Heslo:

Nová témata:

Podzemí Přeskače
Sklepy pivovaru Moravia
Minérské chodby pod Smetanovými sady
Hotel Vaníček Praha
Chľaba (žzast)
Obchodní dům Letná v Bystrci
5. cvičení
4. cvičení
Úzkokolejka za Korytnou ulicí
Úzkokolejka v Červené zahradě
Fotka

Šalinění 11


6. 4. 2018
Loňský desátý ročník Šalinění nastavil pronajatým motorovým vlakem laťku poměrně vysoko, přesto jsme se letos pokusili obstát a zaujmout něčím novým - od brněnského dopravního podniku jsme proto pronajali dvě tramvaje a vydali se s účastníky na cestu skrze Medláneckou vozovnu. Nakonec se do závodu zapojilo krásných 64 týmů.

Oproti loňským 73 týmům na jubilejním 10. ročníku to bylo číslo jen nepatrně snížené, což nám udělalo radost, ale také mnoho práce. Na 11. Šalinění se vyhodnocování tabulek a bločků protáhlo až do časného rána. Pomocníků bylo letos ale neobvykle mnoho a díky jejich ochotě a zapojení jsme tak nejen všechno stihli, ale možná dokonce našli nové kamarády!

Start se polétech opět vrátil na královopolské nádraží v Brně. Před čtvrtou hodinou na startu a stejně tak před sedmou při odevzdání se před budovou tvořila dlouhá fronta soutěžících.
Start se polétech opět vrátil na královopolské nádraží v Brně. Před čtvrtou hodinou na startu a stejně tak před sedmou při odevzdání se před budovou tvořila dlouhá fronta soutěžících.
Jako každý rok, i letos se zhostily registrace krásné dívky. Letos ke klasickému týmu přibyly Danča, Spyro a Ráďa.
Jako každý rok, i letos se zhostily registrace krásné dívky. Letos ke klasickému týmu přibyly Danča, Spyro a Ráďa.
I mezi účastníky jsme letos rozpoznali mnoho známých tváří - účastníků Stínadel nebo Šestnáctera.
I mezi účastníky jsme letos rozpoznali mnoho známých tváří - účastníků Stínadel nebo Šestnáctera.
Pronajaté tramvaje byly letos dvě. Klasická kloubová K2 a k tomu sólo T3.
Pronajaté tramvaje byly letos dvě. Klasická kloubová K2 a k tomu sólo T3.
Danča s Romainem byli letošními sluníčky týmu.
Danča s Romainem byli letošními sluníčky týmu.
Drobek.
Drobek.
Společná fotka na prostředním nástupišti malého trojkolejného nádraží u brněnského výstaviště.
Společná fotka na prostředním nástupišti malého trojkolejného nádraží u brněnského výstaviště.
Zvláštní jízda Šalinění pokračuje.
Zvláštní jízda Šalinění pokračuje.
Vyhodnocování vyplněných tabulek a bločků se letos protáhlo do pozdního večera, noci, ba dokonce rána. Na chodbě v Morku nám bylo dobře - naposledy - do konce května musíme klubovnu vyklidit.
Vyhodnocování vyplněných tabulek a bločků se letos protáhlo do pozdního večera, noci, ba dokonce rána. Na chodbě v Morku nám bylo dobře - naposledy - do konce května musíme klubovnu vyklidit.
V jedenáct hodin pátečního večera jsme byli lehce za polovinou výsledků. Předání cen proběhlo letos v pondělí 9. dubna 2018.
V jedenáct hodin pátečního večera jsme byli lehce za polovinou výsledků. Předání cen proběhlo letos v pondělí 9. dubna 2018.

Související články:
Šalinění 7
Článek:
Šalinění 7
4. 4. 2014
Šalinění 6
Článek:
Šalinění 6
22. 2. 2013
Téma:
Šalinění
Články a aktuality týkající se každoročního závodu v integrované dopravě zejména na jižní Moravě.…
Šalinění 3
Článek:
Šalinění 3
19. 2. 2010

Zpět

Komentáře:

Jméno autora:
Email (nebude zveřejněn):
Komentář:
Sem napiš slovo Adamov:




Stránka:

Náhodné foto:

Náhodné foto.


Místo: Aşgabat (TM).

Datum: 16. 8. 2009

Poslední komentáře:

Autor: Lubomír Buňka
Text: Vlečka uváděná pod názvem Vlečka Mutějovice - Lesy Žatec, Mutějovice byla zbytkem po vlečce, která soužila dolu Perun III. Těžební jáma byla v provozu od roku 1942 a uzavřena byla v roce 1965. Od nádraží Mutějovice po pilu Lesů Žatec se jednalo zhruba o 1/4 původní délky. Zatímco drážní těleso k pile je dobře znatelné, od pily se ztrácí v lesním porostu. Projít tento úsek je bez obtíží možný mimo vegetační období. Opět je dobře patrná, jako cesta, od křížení cyklistické stezky 8167 s naučnou stezkou Mutějovice - hrad Džbán. Od této křižovatky cest je patrná stopa tělesa dráhy, která vede po vrstevnici až k bývalému dolu. Patrné jsou především zářezy v terénu a propustě pro odvod povrchové vody. Pokud se jedná o fotografie, obávám se, že z nich vlečka patrná již nebude.

Číst

Autor: MK
Text: Podle starých map vlečka zanikla pravděpodobně už při rekonstrukci ve dvacátých letech. Zdá se, že předtím využívala tramvajové koleje. http://vilemwalter.cz/mapy/
Číst

Autor: Milan
Text: v r.1973-1975 som sluzil na 3. rote a Jugo kuchyni
Číst

Autor: Kája
Text: Dobrý den. Jak je to se vstupem do štoly? Je volně přístupná nebo uzamčená mříží? Děkuji.
Číst

Autor: Marek
Text: Hezky pěkně! Lákalo mě to delší dobu se tam jít podívat a konečně se můžu podívat aspoň na fotky. Díky
Číst