Hlavní stránka
Škola
Doprava
Táboření a kluby
Reportáže
Fotografie
Témata
Ostatní
Rozcestník
Ke stažení
Sázky
Návštěvní kniha
Kalendář
Kontakt
Home
Česká verze. English version. Российская версия.
Deutsche Version. Wersja polska.
Jméno:
Heslo:

Nová témata:

Spojené uměleckoprůmyslové závody Brno
Úzkokolejka v továrně UP
Odlehčovací komora Bítešská
Spalovna Chotíkov
Úzkokolejka Adamovských strojíren
Textilní továrna Kras
Colac (žst)
Rašelinová dráha v Osečné
Rodinný dům Jeronýmova 1
Úzkokolejka na Vlhké ulici
Fotka

Návrat ze San Marina


23. 12. 2009
Právě jsem se vrátil nočním vlakem z čtyřdenní cesty do San Marina a okolních států, kam jsem po různých peripetiích osudu vyrazil nakonec sám. Protože mráz klesl pod -20 °C, já jsem neměl žádný přesný plán cesty a neumím italsky, byla to cesta velice zajímavá. Dříve než bude hotová reportáž, přináším alespoň šestici nejvydařenějších fotek.

V Itálii napadlo dle místních nejvíce sněhu za posledních 10 let a také díky tomu se mně podařilo pořídit několik netradičních pohledů na notoricky známá místa.

Brána v Rimini (děvčata jsou z Ruska): Brána v Rimini (děvčata jsou z Ruska).

Čtyři pohledy na zrušenou sanmarinskou železnici: Čtyři pohledy na zrušenou sanmarinskou železnici.

Radnice na středověkém pohledu: Radnice na středověkém pohledu.

A jeden ze tří místních hradů (Cesta): A jeden ze tří místních hradů (Cesta).

Nové italské Pendolino: Nové italské Pendolino.

Panorama z příhraniční oblasti San Marina: Panorama z příhraniční oblasti San Marina.

Zpět

Komentáře:

Jméno autora:
Email (nebude zveřejněn):
Komentář:
Sem napiš slovo Adamov:




Stránka:

Náhodné foto:

Náhodné foto.


Místo: Київ (UA).

Datum: 10. 4. 2009

Poslední komentáře:

Autor: Uni
Text: Dobrý den,
mám fotografii tohoto nádraží / zastávky.
S pozdravem
Urban
Číst

Autor:
Text:
Číst

Autor:
Text:
Číst

Autor: alt
Text: Nechtěli byste doplnit chybějící fotky u článku "Textilní továrna Kras"? Jsou místo nich jen chybové hlášky.
Číst

Autor: Jaroslav Budiš
Text: Článek je plný nepřesností. Autor by se měl podíval do některé z knih, které jsou k dispozici. Z železářské výroby přešli Lichtenštejnové na strojírenství už v 60. letech 19. století. Své zemědělské stroje prodávali do celé Evropy. Od roku 1880 byly strojírny pronajaty firmě Maerky, Bromovský a Schulz, která dodávala např. chladírenská zařízení pro velké námořní lodě, např. i pro R-U vlajkovou loď Viribus Unitis. Byl zde 1889 vyroben první automobil na světě se čtyřdobým spalovacím motorem - Marcusův automobil.atd. V letech 1924 - 1929 Byla Akciová společnost pro stavbu strojů a mostů největším dodavatelem lokomotiv řady 423 pro Československé státní dráhy atd.
Podobné nepřesnosti jsou u zbrojní výroby, krytů, učiliště apod.
Číst