Hlavní stránka
Škola
Doprava
Táboření a kluby
Reportáže
Fotografie
Témata
Ostatní
Rozcestník
Ke stažení
Sázky
Návštěvní kniha
Kalendář
Kontakt
Home
Česká verze. English version. Российская версия.
Deutsche Version. Wersja polska.
Jméno:
Heslo:

Nová témata:

Spojené uměleckoprůmyslové závody Brno
Úzkokolejka v továrně UP
Odlehčovací komora Bítešská
Spalovna Chotíkov
Úzkokolejka Adamovských strojíren
Textilní továrna Kras
Colac (žst)
Rašelinová dráha v Osečné
Rodinný dům Jeronýmova 1
Úzkokolejka na Vlhké ulici
Fotka

Nepracovní netábor na Muně


5. 7. 2017
Po čtyřech pracovních táborech na Muně se letos sova rozhodl velkou akci nepořádat a zamířit na pět dnů do Mikulovic jen na menší akci. Přesto jsme na táborové základně odvedli kus práce a poprvé v historii si natočili sklenici vody z vlastního vodovodu!

Nepracovní netábor na Muně, jak jsme akci nazvali, proběhl od 5. do 9. července a kromě mě, Sovy a Sviště se ho částečně zúčastnili taky Drobek a moje mamka. Společně jsme se zabývali hlavně dokončením výkopu k budoucí rekonstruované studně, zavedením elektrického kabelu i vodovodní hadice k čerpadlu a vnitřními rozvody vody k bojleru, tlakové nádraži a do jídelny. Kromě toho stihli kluci taky vybudovat strop na toaletách a stihlo se ještě pár menších úprav. Nedaleko naší budovy č. 36 už budují dělníci výkopy pro přívod elektřiny ze sítě!

V průběhu netábora jsme se potkali s Brontosaury, mezi kterými nechyběl Miropiro, a Pulcem s jejími kamarády, kteří nás přijeli navštívit z Javorníka. Celkem jsme za pět dní stihli kus práce, která již povážlivě přibližuje základnu k plnohodnotnému využití!

Fotky z netábora nejsou k dipozici, protože jsem je zřejmě omylem smazal.

Zpět

Komentáře:

Jméno autora:
Email (nebude zveřejněn):
Komentář:
Sem napiš slovo Adamov:




Stránka:

Náhodné foto:

Náhodné foto.


Místo: ().

Datum: . .

Poslední komentáře:

Autor: Ladislav Brabec
Text: Sloužil jsem tam v roce 1975-1977 jako údržbář.


Číst

Autor: Uni
Text: Dobrý den,
mám fotografii tohoto nádraží / zastávky.
S pozdravem
Urban
Číst

Autor: alt
Text: Nechtěli byste doplnit chybějící fotky u článku "Textilní továrna Kras"? Jsou místo nich jen chybové hlášky.
Číst

Autor: Jaroslav Budiš
Text: Článek je plný nepřesností. Autor by se měl podíval do některé z knih, které jsou k dispozici. Z železářské výroby přešli Lichtenštejnové na strojírenství už v 60. letech 19. století. Své zemědělské stroje prodávali do celé Evropy. Od roku 1880 byly strojírny pronajaty firmě Maerky, Bromovský a Schulz, která dodávala např. chladírenská zařízení pro velké námořní lodě, např. i pro R-U vlajkovou loď Viribus Unitis. Byl zde 1889 vyroben první automobil na světě se čtyřdobým spalovacím motorem - Marcusův automobil.atd. V letech 1924 - 1929 Byla Akciová společnost pro stavbu strojů a mostů největším dodavatelem lokomotiv řady 423 pro Československé státní dráhy atd.
Podobné nepřesnosti jsou u zbrojní výroby, krytů, učiliště apod.
Číst

Autor: JM
Text: Roky po vyučení jsem zde pracoval.
Nikdy nezapomenu .
Číst