Hlavní stránka
Škola
Doprava
Táboření a kluby
Reportáže
Fotografie
Témata
Ostatní
Rozcestník
Ke stažení
Sázky
Návštěvní kniha
Kalendář
Kontakt
Home
Česká verze. English version. Российская версия.
Deutsche Version. Wersja polska.
Jméno:
Heslo:

Nová témata:

Vlečka Svitavská pobřežní dráha - teplárna
Tunely Svitavského náhonu za Špitálkou
Zadar (žst)
Totem na tábořišti u Siněvíru
Stáčírna minerálky Ida
Хуст (žst)
Boržavská úzkokolejka
Pramen Kušnické minerálky
Fragmenty chodeb pod Římským náměstím
Pastevecká osada nad Siněvírským jezerem
Fotka

Mé výdaje na dopravu


19. 3. 2017
Od listopadu 2011 si vedu podrobné účetnictví o svých příjmech a výdajích. Po pěti letech nastala vhodná chvíle pro první zhodnocení nákladů na dopravu. V rozčlenění podle druhů na letadlo, vlak, auto, integrované dopravní systémy, autobusy, lodě taxíky a městskou hromadnou dopravu mimo IDS můžete nyní prozkoumat roční průměry mých výdajů na cestování jednotlivými dopravními prostředky.

Zpět

Komentáře:

Jméno autora:
Email (nebude zveřejněn):
Komentář:
Sem napiš slovo Adamov:




Stránka:

Náhodné foto:

Náhodné foto.


Místo: Brno (CZ).

Datum: 3. 12. 2007

Poslední komentáře:

Autor: Lucie
Text: Dneska jsme tam byli zhruba hodinu,žádná hlídka už tam prý nejezdí,skoro vše je tam zničeno.Jen jsme se potkali s dalšími Urbexery.
Číst

Autor: JzA
Text: Kanón 7D a objektiv EOS 10-18. A samozřejmě je to poněkud editováno.
Číst

Autor: Ďábel
Text: Čím to bylo foceno?
Číst

Autor: Miloslav Opršal
Text: Vlečka ve Březové n/S. kterou popisujete, byla postavene kolem r.1980 při výstavbě teplárny v areálu Vitky.Vězni pro tehdy Schindlerovu fabriku byli dováženi do prostoru nádraží Březová n/S. Existovala v té době vlečka pro Vitku v Moravské CHrastové, která odbočovala z hlavní traťě Brno-Č.Třebová v km 212. Měla jednu kolej a od ní fungovala úzká dráha do Vitky. Vlečka byla zrušena při obnově koridoru.
Číst

Autor: Josef Šefránek
Text: Podle mých znalostí,
původně patřila vlečka cementárně Prell, která byla založena v roce 1912. Přesné datum jejího vzniku neznám, ale určitě to bylo před deruhou sv. válkou. Vlečka měla délku 6o m. Od roku 1958 byla vlastníkem podniku Prefa. Vlečka byla prodloužena o 80 m. V roce 2004 zde sídlí firma Stareko, která vlečku v roce 2005 zrušila.
Číst