Hlavní stránka
Škola
Doprava
Táboření a kluby
Reportáže
Fotografie
Témata
Ostatní
Rozcestník
Ke stažení
Sázky
Návštěvní kniha
Kalendář
Kontakt
Home
Česká verze. English version. Российская версия.
Deutsche Version. Wersja polska.
Jméno:
Heslo:

Nová témata:

Nejnovější články na webu Druhé Brno
Чернівці
Černovické metro
Чернівці (žst)
Štola Kašpara Pluha Horní Slavkov
Чернівці-Південна (žst)
Ягільниця (žst)
Železniční trať Brno – Trenčianská Teplá
[R] getwd
Sklepení nad Novobranskou ulicí
Fotka

Šalinění 7


4. 4. 2014
Šalinění 7.Již sedmý ročník závodu Šalinění, který vehnal do tramvají, trolejbusů, vlaků a autobusů v Brně a okolí necelou stovku soutěžících se letos konal v pod záštitou Jihomoravské pobočky SPJF v období, kdy duben přichází.

Letos poprvé (ale jistě ne naposledy) jsme zajistili pro závod pronájem legendární kloubové tramvaje KT2, která odvezla účastníky na předem neznámé místo startu - smyčku Lesnická. V následující krátké fotoreportáži můžete prožít znovu atmosféru dubna roku 2014 a inspirovat se pro osmý ročník závodu, který odstartuje 10. dubna 2015!

Registrace byla letos krásnější než kdykoliv předtím.
Registrace byla letos krásnější než kdykoliv předtím.
Také toho využil rekordní počet účastníků. Týmů bylo 44, soutěžících skoro 100.
Také toho využil rekordní počet účastníků. Týmů bylo 44, soutěžících skoro 100.
Účastníci nastupují do soutěžní tramvaje na vlečce dopravního podniku.
Účastníci nastupují do soutěžní tramvaje na vlečce dopravního podniku.
Tramvaj couvá od kolejiště stanice ke kolejišti smyčky před svojí cestou do neznáma.
Tramvaj couvá od kolejiště stanice ke kolejišti smyčky před svojí cestou do neznáma.
Tramvaj Šalinění ve smyčce Zemědělská.
Tramvaj Šalinění ve smyčce Zemědělská.
Dívčí osazenstvo pořadatelského týmu bez Renči.
Dívčí osazenstvo pořadatelského týmu bez Renči.
Mužské osazenstvo s Renčou.
Mužské osazenstvo s Renčou.
Organizátorský tým překypující úsměvy a mládím.
Organizátorský tým překypující úsměvy a mládím.
Aničce se Šalinění moc líbilo.
Aničce se Šalinění moc líbilo.
Mouka: „Dal bych si ještě jedno!“
Mouka: „Dal bych si ještě jedno!“
Přišel večer a ve smyčce Technologický park nastal čas loučení.
Přišel večer a ve smyčce Technologický park nastal čas loučení.
Na vítěze, kterým se letos stal Mordy, čekal přepychový čokoládový dort od Páji.
Na vítěze, kterým se letos stal Mordy, čekal přepychový čokoládový dort od Páji.
Noční sčítání výsledků letos poznamenal středně těžký zápach.
Noční sčítání výsledků letos poznamenal středně těžký zápach.

Související články:
Šalinění 9
Článek:
Šalinění 9
1. 4. 2016
Téma:
Šalinění
Články a aktuality týkající se každoročního závodu v integrované dopravě zejména na jižní Moravě.…
Šalinění 3
Článek:
Šalinění 3
19. 2. 2010
Šalinění 6
Článek:
Šalinění 6
22. 2. 2013

Zpět

Komentáře:




Stránka:

Náhodné foto:

Náhodné foto.


Místo: Vidnava (CZ).

Datum: . .

Poslední komentáře:

Autor: Pavel Š Mostecký
Text: Sice jde o chráněnou kulturní památku, ale jak to tak vypadá, za nějký čas už nebude "co chránit"?! ;)
Číst

Autor: Ota Zelenka
Text: Tak přesně v těchto prostorách, které se nacházejí na fotodokumentaci jsem pobýval den co den rok a půl 1980-1981. Uplně mě přešel mráz po zádech...Za tím agregátem byla ještě jedna místnost, která je ale už zazděná...tam jsme měli sklad. Pokračující devastace všech místností je zcela patrná v porovnáním s fotkami z "Fortifikace". I tak za ně díky, přece jenom jsem tam nechal kus života...
Číst

Autor: Ďábel
Text: Ta předposlední fotka je skvělá, jak z úvodních titulků Jamese Bonda.
Číst

Autor: Michal Kučera
Text: Dobrý den, všem příznivcům dráhy! Dovolím si vložit poznatek k bývalé vlečce v Jičíně do zanikého podniku Dřevona n.p., později VČDZ (Východočeské dřevařské závody). Původně vlečka měla 2 kusé koleje, obě kryté výkolejkami. Později byla používána jen jedna kolej. Ta druhá byla snesena a výměna byla trvale uzamčena v poloze na "pravou" kolej. Ještě v 1. polovině 90. let byla vlečka obsluhovaná jičínskou zálohou. Většinou se jednalo o přísun loženého vozu s řezivem. Frekvence obsluhy byla nízká (cca 1 - 2x týdně po 1 voze)a po vyložení prázdný vůz ven. Vrata vlečky byly dřevěné, jednokřídlé a posunovač si je obsluhoval sám, někdy i za asistence vrátného. Ve 2. polovině 90. let byla vlečka uzavřena a podnik zrušen. Při rekonstrukci kolejiště os.nádraží byla vyhýbka odstraněna. Nyní v prostoru vlečky se nachází obchod drogerie, Penny market a nové řadové garáže. Pozn.: klíče od výměny vydával výpravčí vedoucímu posunu, záloha na vlečku vůz sunula většinou po 15. koleji, po ukončení manipulace se klíč vrátil výpravčímu do dopravní kanceláře. MK
Číst

Autor: Jarczek
Text: Dobrý den. Máte prosím aktuální informace o Kozubníku???.. Má tam cenu jet nebo už se tam staví a opravuje.. Chtěl bych hlavně k bazénu a do hotelu
Číst