Hlavní stránka
Škola
Doprava
Táboření a kluby
Reportáže
Fotografie
Témata
Ostatní
Rozcestník
Ke stažení
Sázky
Návštěvní kniha
Kalendář
Kontakt
Home
Česká verze. English version. Российская версия.
Deutsche Version. Wersja polska.
Jméno:
Heslo:

Nová témata:

Trnitá (ulice v Brně)
Raketová základna Bratislava
Dolní vodojem na Ptačině
Raketová základna Rapotice
Bytový dům Dornych 55
Bytový dům Mendlovo náměstí 8
Papírna Lukavice
Kryt za budovou Adastu č. 13
Šuchtač
Wengrafova mykárna a skárna
Fotka

Šalinění 7


4. 4. 2014
Šalinění 7.Již sedmý ročník závodu Šalinění, který vehnal do tramvají, trolejbusů, vlaků a autobusů v Brně a okolí necelou stovku soutěžících se letos konal v pod záštitou Jihomoravské pobočky SPJF v období, kdy duben přichází.

Letos poprvé (ale jistě ne naposledy) jsme zajistili pro závod pronájem legendární kloubové tramvaje KT2, která odvezla účastníky na předem neznámé místo startu - smyčku Lesnická. V následující krátké fotoreportáži můžete prožít znovu atmosféru dubna roku 2014 a inspirovat se pro osmý ročník závodu, který odstartuje 10. dubna 2015!

Registrace byla letos krásnější než kdykoliv předtím.
Registrace byla letos krásnější než kdykoliv předtím.
Také toho využil rekordní počet účastníků. Týmů bylo 44, soutěžících skoro 100.
Také toho využil rekordní počet účastníků. Týmů bylo 44, soutěžících skoro 100.
Účastníci nastupují do soutěžní tramvaje na vlečce dopravního podniku.
Účastníci nastupují do soutěžní tramvaje na vlečce dopravního podniku.
Tramvaj couvá od kolejiště stanice ke kolejišti smyčky před svojí cestou do neznáma.
Tramvaj couvá od kolejiště stanice ke kolejišti smyčky před svojí cestou do neznáma.
Tramvaj Šalinění ve smyčce Zemědělská.
Tramvaj Šalinění ve smyčce Zemědělská.
Dívčí osazenstvo pořadatelského týmu bez Renči.
Dívčí osazenstvo pořadatelského týmu bez Renči.
Mužské osazenstvo s Renčou.
Mužské osazenstvo s Renčou.
Organizátorský tým překypující úsměvy a mládím.
Organizátorský tým překypující úsměvy a mládím.
Aničce se Šalinění moc líbilo.
Aničce se Šalinění moc líbilo.
Mouka: „Dal bych si ještě jedno!“
Mouka: „Dal bych si ještě jedno!“
Přišel večer a ve smyčce Technologický park nastal čas loučení.
Přišel večer a ve smyčce Technologický park nastal čas loučení.
Na vítěze, kterým se letos stal Mordy, čekal přepychový čokoládový dort od Páji.
Na vítěze, kterým se letos stal Mordy, čekal přepychový čokoládový dort od Páji.
Noční sčítání výsledků letos poznamenal středně těžký zápach.
Noční sčítání výsledků letos poznamenal středně těžký zápach.

Související články:
Šalinění 11
Článek:
Šalinění 11
6. 4. 2018
Téma:
Šalinění
Články a aktuality týkající se každoročního závodu v integrované dopravě zejména na jižní Moravě.…
Šalinění 3
Článek:
Šalinění 3
19. 2. 2010
Šalinění 6
Článek:
Šalinění 6
22. 2. 2013

Zpět

Komentáře:

Jméno autora:
Email (nebude zveřejněn):
Komentář:
Sem napiš slovo Adamov:




Stránka:

Náhodné foto:

Náhodné foto.


Místo: Rožná (CZ).

Datum: 24. 9. 2006

Poslední komentáře:

Autor: Pavel Spišák
Text: Děkuji panu Ambrosovi za doplnění. Lacrum byl od našeho domu vlevo naproti a stále tam nějaký podnik je. A Benzina byla tam co odbočují na ulici U vlečky koleje po zešupu dolů doprava. Pamatuji si, že tam stávala Tatra 138 s cisternou, ale co tam vozili tak to fakt nevím. Takže se asi opravdu jednalo o odstavené vagony. Koleje, ale určitě zasahovali až před dům č. 1. Vím to, protože jsem do té koleje vjel na kole a rozbil si nos. C se té úzkokolejky v areálu Moragro týče, tak jsem to prolezl snad všechno. Ty kolejničky zajížděli do takovejch strašidelnejch sklepů (skladů), bylo to docela dobrodružství.
Číst

Autor:
Text:
Číst

Autor: J. Mrkos
Text: Zdravím,
měl bych pár poznámek k Hamburku:
1) chybné datování VŠECH fotek na rok 1981 již řeší diskuze níže - některé snímky jsou ze začátků (tedy cca 1981), ale většina již z plné stavby sídliště (1984-86);
2) první obyvatelé se do sídliště začali stěhovat v roce 1985 - mohu potvrdit z vlastní zkušenosti - do školy na Gajdošově ulici začali první žáci z Vinohrad chodit v září 1985, kdy je dolů vozil zvláštní školní autobus (pravidelná linka vyjela až v listopadu 1985);
3) v článku mi chybí vzpomínka na hamburský obchod - jako malý jsem chodil do tohoto prostoru na vycházky a pozornost poutal zbrusu nový obchod - typizovaná stavba vesnického obchodu (nevím, zdali v síti Pramen nebo Jednota) hned na vjezdu do osady. Tento obchod osadu přežil a jasně si pamatuji, jak zůstal stát opuštěný uprostřed mezi paneláky a na skleněných dveřích byla stále vidět otevírací doba. A bohudík mohu tuto vzpomínku potvrdit - na srovnávacích mapách na www.brno.cz je v roce 1976 novostavba obchodu krásně vidět a pak je ještě na parkovišti v roce 1990, což zcela časově odpovídá vzpomínkám (cca 49.2029158N, 16.6589253E). A existenci obchodu mi potvrzuje ještě jedna pamětnice - dokonce se zde ÚDAJNĚ po revoluci ještě začalo přechodně prodávat (byla sem přes parkoviště přivedena elektřina). Ale toto již nemám odjinud potvrzeno.
Číst

Autor: Jaroslav Bořický
Text: Jsem pamětník.Po válce mi bylo devět let.Branické skály bylo naše "eldorádo".Všechny díry byla naše.Pro osvětlení byla fagule. Ty byly z bezinkového dřeva,vnitřek byl vydlabán.A dovnitř nalitý vosk.Baterky v té době nebyly.Co se říkalo,Němci tam opravdu chtěli vybudovat továrnu.Ale skalní podloží nebylo kompaktní,strop se propadal.Tak se od toho upustilo.Že by tam kdy byla soustružnická dílna,nepamatuji.To samé,uskladňování ledu z Branické ledárny.Krátce po válce byl venkovní prostor ohraničen.Byla tam nějaký čas prodejna stavebního materiálu.
Číst

Autor: JzA
Text: Díky, opraveno.
Číst