Hlavní stránka
Škola
Doprava
Táboření a kluby
Reportáže
Fotografie
Témata
Ostatní
Rozcestník
Ke stažení
Sázky
Návštěvní kniha
Kalendář
Kontakt
Home
Česká verze. English version. Российская версия.
Deutsche Version. Wersja polska.
Jméno:
Heslo:

Nová témata:

Spojené uměleckoprůmyslové závody Brno
Úzkokolejka v továrně UP
Odlehčovací komora Bítešská
Spalovna Chotíkov
Úzkokolejka Adamovských strojíren
Textilní továrna Kras
Colac (žst)
Rašelinová dráha v Osečné
Rodinný dům Jeronýmova 1
Úzkokolejka na Vlhké ulici
Fotka

Zpět z Ameriky


10. 9. 2010
Vrcholová fotografie na Pico Baño.Po peripetiích se zpáteční cestou a pěším přechodu česko-německé hranice jsme doma z třítýdenní cesty do Karibiku. O víkendu ještě mířím na festival pohraničí do polského Paczkówa a od pondělka jsem běžně k zastižení.

Vrcholová fotografie na Pico Baño.Celý článek nejen o návratu z Trinidadu a Tobaga, ale také o všech zážitcích v jižní Americe, včetně několika desítek zajímavých fotek se na webu objeví během podzimu. Zpracování myriády materiálů probíhá už nyní.

Na fotografii vlevo lze vidět všechny členy expedice v pořdí já, Vojta, Svišť 2 na nejvyšším vrcholu, kterého jsme dosáhli pěšky - Pico Baño nedaleko Méridy ve Venezuele o výšce 3888 m. Ve skutenosti jsme se ale dostali ještě výše - autobusem jsem projeli úžasný horský průsmyk ve výšce 4007 m. Podrobný popis v článku.

Zpět

Komentáře:

Jméno autora:
Email (nebude zveřejněn):
Komentář:
Sem napiš slovo Adamov:


Autor: JzAČas: 15. 9. 2010, 10:4
Článek vidím tak na půlku listopadu, teď se zabývám hlavně karavanem, žádostmi o dotace na MŠMT a školou s prací. Ale bude.

Autor: ŽemleČas: 14. 9. 2010, 18:35
Předpokládám, že jste si to všichni moc užili a doufám, že se co nejdříve podělíš s žážitky v článku...:)

Autor: ĎábelČas: 13. 9. 2010, 20:54
Hlavně že jste živi a zdrávi zpět. Těším se na článek.



Stránka:

Náhodné foto:

Náhodné foto.


Místo: ().

Datum: . .

Poslední komentáře:

Autor: Uni
Text: Dobrý den,
mám fotografii tohoto nádraží / zastávky.
S pozdravem
Urban
Číst

Autor:
Text:
Číst

Autor:
Text:
Číst

Autor: alt
Text: Nechtěli byste doplnit chybějící fotky u článku "Textilní továrna Kras"? Jsou místo nich jen chybové hlášky.
Číst

Autor: Jaroslav Budiš
Text: Článek je plný nepřesností. Autor by se měl podíval do některé z knih, které jsou k dispozici. Z železářské výroby přešli Lichtenštejnové na strojírenství už v 60. letech 19. století. Své zemědělské stroje prodávali do celé Evropy. Od roku 1880 byly strojírny pronajaty firmě Maerky, Bromovský a Schulz, která dodávala např. chladírenská zařízení pro velké námořní lodě, např. i pro R-U vlajkovou loď Viribus Unitis. Byl zde 1889 vyroben první automobil na světě se čtyřdobým spalovacím motorem - Marcusův automobil.atd. V letech 1924 - 1929 Byla Akciová společnost pro stavbu strojů a mostů největším dodavatelem lokomotiv řady 423 pro Československé státní dráhy atd.
Podobné nepřesnosti jsou u zbrojní výroby, krytů, učiliště apod.
Číst