Hlavní stránka
Škola
Doprava
Táboření a kluby
Reportáže
Fotografie
Témata
Ostatní
Rozcestník
Ke stažení
Sázky
Návštěvní kniha
Kalendář
Kontakt
Home
Česká verze. English version. Российская версия.
Deutsche Version. Wersja polska.
Jméno:
Heslo:

Nová témata:

Spojené uměleckoprůmyslové závody Brno
Úzkokolejka v továrně UP
Odlehčovací komora Bítešská
Spalovna Chotíkov
Úzkokolejka Adamovských strojíren
Textilní továrna Kras
Colac (žst)
Rašelinová dráha v Osečné
Rodinný dům Jeronýmova 1
Úzkokolejka na Vlhké ulici
Fotka


22. 11. 2008
Na Valné hromadě SPJF mně byl udělen díky podpisu řady kamarádů březový lístek 4. stupně, tedy žlutý. Děkuji sice všem, kteří se domnívají, že si jej zasloužím, mrzí mě ale, že dva ze tří navrhovatelů nebyli děti z oddílů či klubů, které jsem vedl nebo pro ně připravoval program, časopis a akce, ale lidé, kteří jsou stejně staří jako já a na činnostech se podílí se mnou. Domnívám se, že ocenění březový lístek je vymyšleno právě tak, aby mládež oceňovala své vedoucí, o kterých si myslí, že si to zaslouží, nikoliv aby se vedoucí oceňovali navzájem! Předem proto prosím všechny své kolegy - nenavrhujte mně další stupně - i v případě, že bych si snad ještě někdy zasloužil být takovým způsobem odměněn za svoji práci, přijmu udělovací listinu už jedině od těch, pro které jsem svoje aktivity připravoval! Pokud oni nedospějí k tomu, že si zasloužím odměnu, tedy si ji nezasloužím!

Zpět

Komentáře:

Jméno autora:
Email (nebude zveřejněn):
Komentář:
Sem napiš slovo Adamov:




Stránka:

Náhodné foto:

Náhodné foto.


Místo: ().

Datum: . .

Poslední komentáře:

Autor: Uni
Text: Dobrý den,
mám fotografii tohoto nádraží / zastávky.
S pozdravem
Urban
Číst

Autor:
Text:
Číst

Autor:
Text:
Číst

Autor: alt
Text: Nechtěli byste doplnit chybějící fotky u článku "Textilní továrna Kras"? Jsou místo nich jen chybové hlášky.
Číst

Autor: Jaroslav Budiš
Text: Článek je plný nepřesností. Autor by se měl podíval do některé z knih, které jsou k dispozici. Z železářské výroby přešli Lichtenštejnové na strojírenství už v 60. letech 19. století. Své zemědělské stroje prodávali do celé Evropy. Od roku 1880 byly strojírny pronajaty firmě Maerky, Bromovský a Schulz, která dodávala např. chladírenská zařízení pro velké námořní lodě, např. i pro R-U vlajkovou loď Viribus Unitis. Byl zde 1889 vyroben první automobil na světě se čtyřdobým spalovacím motorem - Marcusův automobil.atd. V letech 1924 - 1929 Byla Akciová společnost pro stavbu strojů a mostů největším dodavatelem lokomotiv řady 423 pro Československé státní dráhy atd.
Podobné nepřesnosti jsou u zbrojní výroby, krytů, učiliště apod.
Číst