Hlavní stránka
Škola
Doprava
Táboření a kluby
Reportáže
Fotografie
Témata
Ostatní
Rozcestník
Ke stažení
Sázky
Návštěvní kniha
Kalendář
Kontakt
Home
Česká verze. English version. Российская версия.
Deutsche Version. Wersja polska.
Jméno:
Heslo:

Nová témata:

Spojené uměleckoprůmyslové závody Brno
Úzkokolejka v továrně UP
Odlehčovací komora Bítešská
Spalovna Chotíkov
Úzkokolejka Adamovských strojíren
Textilní továrna Kras
Colac (žst)
Rašelinová dráha v Osečné
Rodinný dům Jeronýmova 1
Úzkokolejka na Vlhké ulici
Fotka

Na hranicich s Brazilii


24. 8. 2010
Pred ctyrmi dny jsme se letadlem prepravili z Trinidadu na venezuelsky ostrov Isla Margarita a dale trajektem do kontinentalni Venezuely na tisicikilometrovou cestu n jih. Protoze se nam nepodarilo behem trojdenni cesty pres dzungli pripojit k interentu (a to ani v osade Kilometro 88, ktera byla nejvetsi vyspou civilizace), prichazi dalsi novinky az nyni, z mesta Santa Elena na hranicich s Brazilii.

Do mestecka Santa Eleny jsme dorazili po trech dnech stopovani, protoze taxiky se ukazaly byt velmi drahymi a auobusy pres dzungli nejezdi. Jedina silnice neni prilis frekventovana a tak jsme denne urazili v prumeru si jen 150 km. Posledni stop byl unikatni - jeli jsme na korbe nakladniho auta s banany, ktere jsme (s dovolenim majitele) pojidali a prodavali ve vesnicich na ceste. Navic se da rict, ze komari tu vubec nejsou, natoz pak malarie a jedine, co nam ztezuje preziti jsou neprijemne musky a spalujici slunce.

Vrcholem dne bylo me zjisteni pri policejni kontrole, ze nemam cestovni pas a proto se pravepodobne po hovoru s konzulem vypravim do Caracasu pro pas nahradni (v cemz uz mam jistou praxi).

Internet neni drahy, byt se odsud, z konce sveta, da pripojit jen pres satelit, proto v brzke dobe pribudou dalsi novinky.

Zpět

Komentáře:

Jméno autora:
Email (nebude zveřejněn):
Komentář:
Sem napiš slovo Adamov:


Autor: MamkaČas: 27. 8. 2010, 8:55
Nezbývá mně než citovat paní Hanušovou: "Zdá se, že hoši zkouší, co policajti v jednotlivých zemích vydrží. Jako bych to už někdy slyšela." Tak nevím, co mám vlastně sdělit babičce a dědečkovi...

Autor: DrobekČas: 26. 8. 2010, 21:8
Pas se pase, je to passé, borci. Nicméně je to i váš projekt, proto se nezapomeňte někdy vrátit a rezervujte si víkend 17.-19. září - Karavana čeká.

Autor: proděkanka HumrušováČas: 26. 8. 2010, 14:32
Marně se pokouším si vzpomenout, při které zahraniční výpravě jste neztratili alespoň jeden pas. Mám kontakty na MZV ČR, pokud by bylo třeba.

Autor: ŽemleČas: 25. 8. 2010, 17:51
Vy ještě žijete? Tak přeju, ať je to tak i na dále a ať máte plno, pokud možno, pouze hezkých zážitků. Čápe, seš tupeček, ty kdybys neměl problém, nebyl bys to ty...:)

Autor: BublinaČas: 25. 8. 2010, 17:4
Zdravim z usedleho Bruselu do brazilske dzungle a ty banany vam zavidim! :-) Jinak zaletitost s pasem - to se dalo presne cekat, salate! O co, ze ho pak nekde mezi bananama najdes. Az budes mit ten novy, samozrejme. Uzijte si to, drzim pesti, kdyby neco, nazhavte horkou vybublanou linku.

Autor: KawiČas: 25. 8. 2010, 5:59
Ahoj, sice si vždycky ráda přečtu, co zrovna děláte, ale přesto mi přijde trochu podivné během si vandru stále odskakovat na internet. Je to ale vaše věc a zrovna já nemám moc co říkat...



Stránka:

Náhodné foto:

Náhodné foto.


Místo: tajné (CZ).

Datum: 31. 12. 2009

Poslední komentáře:

Autor: Uni
Text: Dobrý den,
mám fotografii tohoto nádraží / zastávky.
S pozdravem
Urban
Číst

Autor:
Text:
Číst

Autor:
Text:
Číst

Autor: alt
Text: Nechtěli byste doplnit chybějící fotky u článku "Textilní továrna Kras"? Jsou místo nich jen chybové hlášky.
Číst

Autor: Jaroslav Budiš
Text: Článek je plný nepřesností. Autor by se měl podíval do některé z knih, které jsou k dispozici. Z železářské výroby přešli Lichtenštejnové na strojírenství už v 60. letech 19. století. Své zemědělské stroje prodávali do celé Evropy. Od roku 1880 byly strojírny pronajaty firmě Maerky, Bromovský a Schulz, která dodávala např. chladírenská zařízení pro velké námořní lodě, např. i pro R-U vlajkovou loď Viribus Unitis. Byl zde 1889 vyroben první automobil na světě se čtyřdobým spalovacím motorem - Marcusův automobil.atd. V letech 1924 - 1929 Byla Akciová společnost pro stavbu strojů a mostů největším dodavatelem lokomotiv řady 423 pro Československé státní dráhy atd.
Podobné nepřesnosti jsou u zbrojní výroby, krytů, učiliště apod.
Číst