Hlavní stránka
Škola
Doprava
Táboření a kluby
Reportáže
Fotografie
Témata
Ostatní
Rozcestník
Ke stažení
Sázky
Návštěvní kniha
Kalendář
Kontakt
Home
Česká verze. English version. Российская версия.
Deutsche Version. Wersja polska.
Jméno:
Heslo:

Nová témata:

Manská elektrická dráha
Snaefellská horská dráha
Úzkokolejka na pile ve Výprachticích
Železniční trať San Salvador – Santa Tecla
Železniční trať San Salvador – Ahuachapán – San Jeronimo
Mezinárodní dráhy Střední Ameriky
Železniční trať Cutuco – San Salvador
Fosfátová drážka na Nauru
Salvádorská dráha
Pozorovatelna civilní obrany nad továrnou Mora
Fotka

Tramvajová štola


Tramvajová štola je téměř přímá a od Pekařské ulice vytrvale stoupá.
Tramvajová štola je téměř přímá a od Pekařské ulice vytrvale stoupá.
Po ukončení ražby zůstal ve štole ventilátor, který postupně rozkvétá.
Po ukončení ražby zůstal ve štole ventilátor, který postupně rozkvétá.
V horní části štoly nejsou koleje a tak podlahu zdobí sintrové stupínky.
V horní části štoly nejsou koleje a tak podlahu zdobí sintrové stupínky.
Prostá čelba štoly se nachází jen několik desítek metrů od Údolní ulice.
Prostá čelba štoly se nachází jen několik desítek metrů od Údolní ulice.
Na několika místech vytváří bělostné sintrové nánosy na stěnách úžasné reliéfy.
Na několika místech vytváří bělostné sintrové nánosy na stěnách úžasné reliéfy.
Z hlavní štoly vycházejí k severu čtyři slepé odbočky ve tvaru písmene T.
Z hlavní štoly vycházejí k severu čtyři slepé odbočky ve tvaru písmene T.
Čelba odbočky z tramvajové štoly.
Čelba odbočky z tramvajové štoly.
Prorezavělý důlní ventilátor jako mlčenlivý svědek prací, které před desítkami let podryly hrad Špilberk.
Prorezavělý důlní ventilátor jako mlčenlivý svědek prací, které před desítkami let podryly hrad Špilberk.
Nejvyšší část tramvajové štoly je suchá a nejméně poškozená.
Nejvyšší část tramvajové štoly je suchá a nejméně poškozená.
Na počátku 10. let 21. století dochází k prorezavění ocelové výdřevy a postupnému hroucení stěn a stropu štoly, díky čemuž byla důkladně zabezpečena proti vniknutí a v dohledné době možná zmizí nadobro.
Na počátku 10. let 21. století dochází k prorezavění ocelové výdřevy a postupnému hroucení stěn a stropu štoly, díky čemuž byla důkladně zabezpečena proti vniknutí a v dohledné době možná zmizí nadobro.

Tady bude článek o tramvajové štole na Pekařské ulici v Brně. Ještě předtím bude ale tady článek o podzemí továrny Fruta na stejné ulici.



Článek na dané téma si můžete přečíst rovněž na serveru Správným směrem.cz

Článek ze dne 1. 5. 2014 byl naposledy upraven dne 1. 5. 2014 a zobrazen celkem 13980×, naposledy dne 20. 4. 2024 v 4:11.

Texty na téma Tramvajová štola

Zpět | Nahoru

Stoka C02 pod Moravským náměstím
Téma:
Brněnské podzemí
Jako druhé největší české město má Brno co nabídnout nejen nad zemí, ale také pod ní. Nejde jen o známé kasematy na Špilberku nebo na počátku 21. století zpř…
Druhé Brno
Téma:
Druhé Brno
Loader.load() Motto „Pod Brnem, které znám, je ještě jiné, větší, trochu špinavé, trochu popraskané, trochu zaprášenější“ Zpíval by určitě Kittc…
Černovické metro
Téma:
Černovické metro
Jako Černovické metro bývá neoficiálně označován systém drenážních štol a šachet pod historickým centrem ukrajinského města Чернівці (Černovice). Přibližně…

Komentáře:

Jméno autora:
Email (nebude zveřejněn):
Komentář:
Sem napiš slovo Adamov:


Autor: Marty Čas: 26. 6. 2019, 15:59
Přesná lokace?



Stránka: